Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. pp. 266-268.
This is the latest version of this item.
Text
21_распознан.pdf Download (102kB) |
Abstract
Досліджено основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Проведено зіставлення культурно-освітнього простору з критеріями синергетичних систем, розкрито зміст синергетичних принципів і продемонстровано ефект їх застосування у проектуванні культурно-освітнього простору, визначено параметри порядку, що описують поведінку соціокультурної системи синергетичного типу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Науковий відділ |
Date Deposited: | 11 Sep 2017 12:42 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1398 |
Available Versions of this Item
-
Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. (deposited 03 Feb 2017 08:07)
- Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. (deposited 11 Sep 2017 12:42) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |