Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. pp. 266-268.
This is the latest version of this item.
![21_распознан.pdf [thumbnail of 21_распознан.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
21_распознан.pdf
Download (102kB)
Abstract
Досліджено основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Проведено зіставлення культурно-освітнього простору з критеріями синергетичних систем, розкрито зміст синергетичних принципів і продемонстровано ефект їх застосування у проектуванні культурно-освітнього простору, визначено параметри порядку, що описують поведінку соціокультурної системи синергетичного типу.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності | 
| Depositing User: | Users 42 not found. | 
| Date Deposited: | 11 Sep 2017 12:42 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1398 | 
Available Versions of this Item
- 
Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. (deposited 03 Feb 2017 08:07)
- Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. (deposited 11 Sep 2017 12:42) [Currently Displayed]
 




