Ізбаш, С. С. (2014) Історичні аспекти виникнення методу проектів в теорії і практиці навчання та виховання. Історичний збірник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2. с. 55-60. ISSN 978-617-7055-51-7
Text
80.pdf Скачати (815kB) |
Резюме
У статті розкривається сутність того, що застосування методу проектів в навчальному процесі навчання і виховання сприяє підвищенню мотивації навчання, формування в учнів здатностей до самостійного пошуку знань, планування власної діяльності та діяльності групи, психологічної стійкості, адаптації до соціальних змін у суспільстві.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 03 Вер 2019 09:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6256 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |