Історичні аспекти виникнення методу проектів в теорії і практиці навчання та виховання

Ізбаш, С. С. (2014) Історичні аспекти виникнення методу проектів в теорії і практиці навчання та виховання. Історичний збірник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2. pp. 55-60. ISSN 978-617-7055-51-7

[thumbnail of 80.pdf] Text
80.pdf

Download (815kB)

Abstract

У статті розкривається сутність того, що застосування методу проектів в навчальному процесі навчання і виховання сприяє підвищенню мотивації навчання, формування в учнів здатностей до самостійного пошуку знань, планування власної діяльності та діяльності групи, психологічної стійкості, адаптації до соціальних змін у суспільстві.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 03 Sep 2019 09:28
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6256

Actions (login required)

View Item
View Item