Ізбаш, С. С. (2014) Історичні аспекти виникнення методу проектів в теорії і практиці навчання та виховання. Історичний збірник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2. pp. 55-60. ISSN 978-617-7055-51-7
80.pdf
Download (815kB)
Abstract
У статті розкривається сутність того, що застосування методу проектів в навчальному процесі навчання і виховання сприяє підвищенню мотивації навчання, формування в учнів здатностей до самостійного пошуку знань, планування власної діяльності та діяльності групи, психологічної стійкості, адаптації до соціальних змін у суспільстві.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
| Date Deposited: | 03 Sep 2019 09:28 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6256 |




