МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності" та Рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: H | І | В | Г | Д | Е | К | М | О | П
Число елементів: 24.

H

Holovkova, М. М. та Korobchenko, А. А. (2016) The influence of the natural sciences component of education content on the educational process organization in Ukrainian schools of general education in the second half of the 19th century. Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education. Природните науки в образованието, 25 (3). с. 428-438.

І

Ізбаш, С. С. (2016) Професійна діяльність викладача-андрагога у процесі формування життєвих цінностей дорослих учнів. Роль освіти у формування життєвих цінностей молоді: зб. пр. регіональної наук.-практ. конф. студ. і молод. учених. с. 102-106. ISSN 978-617-7346-15-8

Ізбаш, С. С. (2016) Проблема андрагогічної підготовки майбутніх викладачів вищих навчальних закладів в Україні. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Додаток 1 «Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 3 (71) (37). с. 57-64. ISSN ISBN 978-966-2760-44-6

Ізбаш, С. С. (2016) Викладач-андрагог як провідник полікультурної освіти в регіоні. Культурне розмаїття й міжкультурна комунікація: зб. есе. с. 71-75. ISSN 978-617-7346-47-9

Ізбаш, С. С. та Усатий, В. С. (2016) Роль андрагогіки як науки у професійній підготовці майбутніх викладачів. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф, 21 жовт. 2016 р.. с. 158-162. ISSN 966163250-2

В

Воровка, М. І. (2016) Категорія «студентська молодь» у історичному контексті. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів", (21 жовтня 2016 року), Мелітополь.

Воровка, М. І. (2016) До періодизації розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентства в Україні в 60-ті роки ХХ – 10–ті роки ХХІ століть. In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю з теми «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти», 18 – 19 жовтня 2016 року, КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти".

Воровка, Маргарита Іванівна (2016) Історико-педагогічна періодизація розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентів в Україні в 60-ті роки ХХ – початку ХХІ століть. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.Г.Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (37). с. 295-303.

Г

Головкова, М. М. та Смоляков, О. В. (2016) Гуманізм – як необхідна якість менеджера освітніх процесів. Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki. с. 12-21.

Д

Дудко , Я. В. (2016) Умови формування готовності майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи в школі. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. пр., 26 (36). с. 86-90.

Е

Елькін, М. В. та Головкова, М. М. та Коробченко, А. А. (2016) Шляхи удосконалення професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Збірник наукових праць ЗОІППО (3). с. 52-58.

Елькін, Марк (2016) Основні зміни в освіті XXI століття(цивілізаційний аспект). Versus (8). с. 61-65. ISSN 2310-4562

К

Коробченко, А. А. та Головкова, М. М. (2016) Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. с. 127-130.

М

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . с. 19-24.

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. ТЕРИТОРІЯ УСПІХУ, 1 (2). с. 3-6.

О

Окса, М. М. та Кожевникова, А. В. та Дудко, Я. В. (2016) Філософія менеджменту: навчально-методичний посібник для магістрів. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. ISBN 978-617-7346-40-0

Окса, М. М. та Хілліг, Г. (2016) Своєрідність хронотопу в «Педагогічній поемі» А. С. Макаренка. Художні модуси хронотопу в культурно-мистецькому дискурсі: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 179-183.

Окса, Микола Миколайович та Кожевникова, Алла Власівна та Дудко, Ярослава Вікторівна (2016) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 67811 "Навчально-методичний посібник для здобуівчів вищої освіти "магістр" - "Філософія менеджменту"". Державна служба інтелектуальної власності України.

П

Прийма, Сергій (2016) Центри освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (52). с. 173-186. ISSN 2312-2471

Прийма, Сергій (2016) Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2016) Перша міжнародна конференція членів Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються (презентація досвіду Мелітополя). Територія успіху, 2 (3). с. 47-48.

Прийма, Сергій (2016) Каталог провайдерів освітніх послуг в сфері формальної та неформальної освіти дорослих Запорізького регіону. МДПУ імені Б. Хмельницького.

Прийма, Сергій та Аніщенко, Олена (2016) Співпраця науково-дослідного інституту і педагогічного університету: нові можливості для розвитку освіти дорослих у регіоні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 1 (12). с. 6-17. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій та Балинська, С. О. (2016) Огляд інструментальних засобів публікації комп’ютерних онтологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр.. с. 18-23.

Цей список був створений у Thu Apr 25 20:31:23 2024 EEST.