МДПУ репозиторій

Професійна діяльність викладача-андрагога у процесі формування життєвих цінностей дорослих учнів

Ізбаш, С. С. (2016) Професійна діяльність викладача-андрагога у процесі формування життєвих цінностей дорослих учнів. Роль освіти у формування життєвих цінностей молоді: зб. пр. регіональної наук.-практ. конф. студ. і молод. учених. с. 102-106. ISSN 978-617-7346-15-8

[img] Text
Зб_Мелітополь_02.12.2016_Роль освіти у форм життєв цінностей молоді (pdf.io).pdf

Скачати (215kB)

Резюме

У статті наголошується, що головна відмінна особливість діяльності викладача-андрагога полягає в тому, що він надає можливість дорослому учню зайняти позицію активного діяча у процесі навчання. Функцією викладача-андрагога при такому підході виступає надання допомоги дорослому учню у виявленні, систематизації, формалізації особистого досвіду останнього, корегуванні і поповненні його знань. Крім того, діяльність викладача-андрагога включає зовсім інший підхід до отримання знань. На перше місце виходять дисципліни, які мають інтегративний матеріал за декількома суміжними галузями знань (міждисциплінарний підхід), а у використанні організаційних форм навчання перевагу мають практичні заняття. Виизначено, що професійно підготовлений викладач-андрагог здатний до ефективного формування життєвих цінностей дорослих учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 04 Вер 2019 12:06
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6309

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу