Воровка, Маргарита Іванівна (2016) Історико-педагогічна періодизація розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентів в Україні в 60-ті роки ХХ – початку ХХІ століть. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.Г.Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 2 (37). с. 295-303.
Text
Киїів 16.pdf Скачати (620kB) |
Резюме
Статтю присвячено розгляду основних етапів періодизації розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентів вищої школи України в історико-педагогічному аспекті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 08:33 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5576 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |