Прийма, Сергій (2016) Центри освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (52). pp. 173-186. ISSN 2312-2471
Text
znpkhnpu_ped_2016_52_21.pdf Download (486kB) |
Abstract
У статті представлено результати дослідження ролі і значення центрів освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету на сучасному етапі розвитку суспільств знання. Показано, що університети є генераторами суспільних змін, формування та розвитку у особистості якостей суб’єкта культурної, соціально-економічної, громадянської та політичної сфер діяльності. Доведено, що центри освіти дорослих, що створюються на базі університетів, сприяють розширенню сфери освітніх послуг, які надаються університетами населенню, активізують усі форми освітньої діяльності для цієї категорії суб’єктів, здійснюють комплексний аналіз ринку освітніх послуг та проводять спеціальні дослідження з проблематики освіти дорослих. Зроблено висновок про те, що центри освіти дорослих є найбільш дієвою інституційною ланкою концепції «освіта впродовж життя», що сприяє утвердженню розуміння місії та ролі університету у сучасних умовах цивілізаційного розвитку. Ключові слова: освіта впродовж життя, освіта дорослих, центр освіти дорослих, місія університету.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Науковий відділ |
Date Deposited: | 10 Nov 2016 06:29 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/768 |
Actions (login required)
View Item |