МДПУ репозиторій

Центри освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету

Прийма, Сергій (2016) Центри освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (52). с. 173-186. ISSN 2312-2471

[img] Text
znpkhnpu_ped_2016_52_21.pdf

Скачати (486kB)

Резюме

У статті представлено результати дослідження ролі і значення центрів освіти дорослих у контексті переосмислення місії університету на сучасному етапі розвитку суспільств знання. Показано, що університети є генераторами суспільних змін, формування та розвитку у особистості якостей суб’єкта культурної, соціально-економічної, громадянської та політичної сфер діяльності. Доведено, що центри освіти дорослих, що створюються на базі університетів, сприяють розширенню сфери освітніх послуг, які надаються університетами населенню, активізують усі форми освітньої діяльності для цієї категорії суб’єктів, здійснюють комплексний аналіз ринку освітніх послуг та проводять спеціальні дослідження з проблематики освіти дорослих. Зроблено висновок про те, що центри освіти дорослих є найбільш дієвою інституційною ланкою концепції «освіта впродовж життя», що сприяє утвердженню розуміння місії та ролі університету у сучасних умовах цивілізаційного розвитку. Ключові слова: освіта впродовж життя, освіта дорослих, центр освіти дорослих, місія університету.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 10 Лист 2016 06:29
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/768

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу