Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. ТЕРИТОРІЯ УСПІХУ, 1 (2). с. 3-6.
Це - остання версія цього елементу.
Text
13_распознан.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У публікації представлено досвід консолідації зусиль представників громадськості, органів місцевого самоврядування, освітян та науковців у процесі підготовки заявки міста Мелітополь на входження до Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються. Розкрито значення і роль Глобальної мережі ЮНЕСКО в популяризації ідеї розвитку освітнього потенціалу міста та розбудови освіти упродовж життя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 12:34 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1391 |
Доступні версії цього елементу
-
Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. (deposited 21 Лист 2016 09:58)
- Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються, як відповідь на виклики сьогодення: перспективи для Мелітополя. (deposited 11 Вер 2017 12:34) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |