Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій (2016) Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . с. 19-24.
Text
статья.pdf Скачати (260kB) |
Резюме
У публікації наведено теоретичний аналіз концепту «регіон, що навчається», показані його міждисциплінарність і соціокультурна зумовленість, розглянуті підходи до визначення. Доведено необхідність спрямування зусиль на розробку концептуальних засад регіональної освітньої політики та аналіз практичного досвіду її реалізації на прикладі міст і регіонів, що навчаються, з метою відбору кращих практик та адаптації до українських реалій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 08 Вер 2017 10:13 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1374 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |