Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації

Молодиченко, Валентин and Прийма, Сергій (2016) Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . pp. 19-24.

[thumbnail of статья.pdf] Text
статья.pdf

Download (260kB)

Abstract

У публікації наведено теоретичний аналіз концепту «регіон, що навчається», показані його міждисциплінарність і соціокультурна зумовленість, розглянуті підходи до визначення. Доведено необхідність спрямування зусиль на розробку концептуальних засад регіональної освітньої політики та аналіз практичного досвіду її реалізації на прикладі міст і регіонів, що навчаються, з метою відбору кращих практик та адаптації до українських реалій.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 08 Sep 2017 10:13
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1374

Actions (login required)

View Item
View Item