Молодиченко, Валентин and Прийма, Сергій (2016) Міста і регіони, що навчаються: від аналізу концепту до практики реалізації. Освіта дорослих – регіональний розвиток: досвід, виклики, стратегії : зб. матер. Форуму до Міжнар. днів освіти дорослих у Запорізькій обл. (м. Запоріжжя, 6 жовтня 2016 р.) . pp. 19-24.
![статья.pdf [thumbnail of статья.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
статья.pdf
Download (260kB)
Abstract
У публікації наведено теоретичний аналіз концепту «регіон, що навчається», показані його міждисциплінарність і соціокультурна зумовленість, розглянуті підходи до визначення. Доведено необхідність спрямування зусиль на розробку концептуальних засад регіональної освітньої політики та аналіз практичного досвіду її реалізації на прикладі міст і регіонів, що навчаються, з метою відбору кращих практик та адаптації до українських реалій.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності | 
| Depositing User: | Users 42 not found. | 
| Date Deposited: | 08 Sep 2017 10:13 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1374 | 




