МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності" та Рік: 2015

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Є | І | А | Б | В | Г | К | О | П | Р
Число елементів: 44.

Є

Єрмак, Ю. І. та Бунчук, О. В. (2015) Внесок членів товариства шкільної освіти у розвиток науково-педагогічної думки 1917–1920 рр. Наукові записки Кіровоградського РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2 (141). с. 169-171. ISSN 978-7406-57-8

І

Ізбаш, С. С. (2015) Етичні норми поведінки керівника закладу освіти. Управління освітою (2). с. 22-24.

Ізбаш, С. С. (2015) Перспективи розвитку освіти дорослих в Україні. Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах: зб. тез Всеукр. Інтернет-конф.. с. 41-42.

Ізбаш, С. С. (2015) Формування комунікативних компетентностей представників громадських організацій як актуальна проблема освіти дорослих. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 черв. 2015 р., 1. с. 264-267. ISSN 978-617-7055-96-8

Ізбаш, С. С. (2015) Практика підготовки дорослих до реалізації ініціатив громадянського суспільства. In: Освітні інновації в умовах нестабільності: філософія, психологія, педагогіка: Всеукр. On-line конф., 16-26 листоп. 2015 р., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР.

Ізбаш, С. С. та Воровка, М. І. (2015) З досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю «Педагогіка вищої школи». In: Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання – 2015. Реформування зовнішнього незалежного оцінювання: методологія, модель, основні складові", 30 вересня – 2 жовтня 2015р., Одеса.

Ізбаш, С. С. та Пахомов, С. А. (2015) Реалізація дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу. Scientific Journal Virtus (4). с. 86-87. ISSN 2410-4388

Ізбаш, С. С. та Сторчевий, О. С. (2015) Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 (63) (36). с. 332-338. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4)

А

Аносов, І. П. та Елькін, М. В. та Головкова, М. М. та Коробченко, А. А. (2015) Основи науково-педагогічних досліджень: навчальний посібник. ТОВ «Видавничий будинок ММД».

Аносов, І. П. та Елькін, М. В. та Головкова, М. М. та Коробченко, А. А. та Окса, М. М. (2015) The Humanistic Approach to Upbringing and Education in the Creative Legacy of the Ukrainian Pedagogues of the Second Half of the 19th Century. International Education Studies, 4 (6). с. 171-175.

Аніщенко, Олена та Ізбаш, С. С. (2015) Партнерство в освіті дорослих як чинник розвитку громадянського суспільства. Світ (7-8). с. 3.

Б

Бунчук, Оксана (2015) Розвиток видавничої діяльності Товариства шкільної освіти в контексті розвитку українського шкільництва 1917-1920 рр. Нова педагогічна думка, 1 (81). с. 3-6.

В

Воровка, Маргарита (2015) Аналіз генези гендерного підходу в педагогіці. In: Міжнародна науково-практична конференція "Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи", 11-12 червня 2015, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Воровка, Маргарита та Петрученя, Анна (2015) Гендерный состав научно-педагогических кадров Украины как элемент скрытого учебного плана высшей школы. In: IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Гендерна проблематика та антропологічні горизонти", 24 -25 квітня 2015 р., Острог.

Г

Головкова, М. М. (2015) Роль самоосвіти в удосконаленні професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Scientific Journal Virtus (3). с. 61-65. ISSN 2410-4388

Головкова, М. М. (2015) Розробка основ дидактики початкової школи в теоретико-практичній спадщині С. Миропольського. Проблемы современного педагоги. образования. Cерія: Педагогика и психология (47 (5)). с. 58-64.

Головкова, М. М. (2015) Характерные черты в развитии педагогики и педагогической мысли второй половины XIX столетия. Модернизация системы непрерывного образования. с. 188-198.

Головкова, М. М. (2015) Особливості організації навчального процесу у недільних школах (друга половина XIX-початок XX ст.). Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі. с. 56-66.

Головкова, М. М. та Валовая, Ю.П. (2015) Підготовка високопрофесійних керівних кадрів як педагогічна проблема. Педагогика. Наука вчера, сегодня, завтра: zbiór raportów naukowych. с. 35-39.

Головкова, М. М. та Кучеренко, Т. В. (2015) Організація позакласної роботи з морального виховання школярів. Педагогика. Наука вчера, сегодня, завтра: zbiór raportów naukowych. с. 12-16.

Головкова, М. М. та Лугінець, А. П. (2015) Аналіз проблеми професійної адаптації молодих фахівців. Педагогика. Наука вчера, сегодня, завтра: zbiór raportów naukowych. с. 22-26.

Головкова, М. М. та Молочная, Ю.О. (2015) Гуманізація педагогічного процесу як важлива умова гармонійного розвитку особистості. Педагогика. Наука вчера, сегодня, завтра: zbiór raportów naukowych. с. 39-43.

Головкова, М. М. та Німченко, О. О. (2015) Зміст педагогічної складової у професійній підготовці майбутніх вчителів. Проблеми сучасної педагогічної освіти (47). с. 38-44. ISSN 2311-1305

К

Кожевникова, А. В. (2015) Комп’ютеризовані адаптивні тести як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів під час дистанційного навчання. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (51). с. 50-58. ISSN 2312-2471

Коробченко, А. А. (2015) Внесок товариства дослідників природи при Харківському університеті в дослідження природи різних регіонів України. Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету (44). с. 306-309. ISSN 2076-8982

Коробченко, А. А. (2015) Особенности подготовки будущих учителей к формированию естественнонаучной компетенции школьников. Модернизация системы непрерывного образования: материалы VIІ Междунар. науч.-практ. конф.. с. 150-154.

Коробченко, А. А. (2015) Товариства дослідників природи при університетах України як центри розвитку природничонаукових знань (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Virtus (3). с. 103-106. ISSN 2410-4388

Коробченко, А. А. (2015) Зміст та основні напрями діяльності товариства дослідників природи при Харківському університеті (1869-1930 рр.) в контексті розвитку природознавства в Україні. Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету (43). с. 345-351.

Коробченко, А. А. (2015) Методи та форми навчання природознавству в українських школах кінця ХVIII– початку ХХ століття. Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі. с. 149-152.

О

Окса, М. М. (2015) Західноєвропейська філософська антропологія: категоріальний аспект. Інший. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, Мелітополь.

П

Прийма, С. М. та Афанасьєва, Л. В. та Ізбаш, С. С. та Орлов, А. В. та Нікітін, О. Є. та Кучина, К. О. та Балута, В. С. та Ткаченко, А. В. (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь. ISBN 978-617-7346-07-3

Прийма, Сергій (2015) Тенденції розвитку систем відкритої освіти дорослих в Україні. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. , 2 (11). с. 51-60.

Прийма, Сергій (2015) Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Інший thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького .

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається, як підґрунтя регіональної освітньої політики. Європейський Союз – Україна: освіта дорослих : матер. Форуму до Міжнар. Днів освіти дорослих в Україні. с. 169-171.

Прийма, Сергій (2015) Освіта дорослих в Україні в контексті реалізації цілей розвитку тисячоліття: стан і перспективи. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи, 1. с. 276-280.

Прийма, Сергій (2015) Концепція регіону, що навчається (Запорізька область). МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Залучення ресурсів. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Прийма, Сергій (2015) Керівництво щодо участі громадян у формуванні соціальної політики міста. Ділове спілкування. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Теоретико-методологічні засади проектування і функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук.: 13.00.01. Інший thesis, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Прийма, Сергій (2015) Zapewnienie semantycznej interoperacyjno?ci otwartych system?w edukacji doros?ych za po?rednictwem agentowo-ontologicznego podej?cia. Edukacja ku przysz?o?ci. Wyzwanie i zaniechania w edukacji dzieci, m?odziezy i doros?ych, 5. с. 167-175.

Прийма, Сергій та Лобода , Вікторія та Коваль, Вікторія та Кисла, Оксана та Чала , Раїса та Кашуба , Людмила та Коновальчук , Марина та Радченко, Марина та Стрілець, Світлана та Будько, Марина та Ленів, Зоряна та Antas-Jaszczuk, Alicja та Roguska, Agnieszka та Tylu?, Urszula та Nikitin, Sergiusz та Запорожченко, Тетяна (2015) Within the sphere of inclusions issues. Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Інший. Siedlce University of Natural Sciences and Humanities, Siedlce.

Прийма, Сергій (ред.) (2015) Система суспільних консультацій у процесі прийняття рішень на місцевому та регіональному рівнях. МДПУ ім. Б.Хмельницького.

Р

Рогушина, Юлія та Прийма, Сергій та Осадчий, Вячеслав та Гладун, Анатолій (2015) Онтологічний аналіз у Web. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Цей список був створений у Fri Apr 19 07:36:19 2024 EEST.