Прийма, Сергій (2015) Zapewnienie semantycznej interoperacyjno?ci otwartych system?w edukacji doros?ych za po?rednictwem agentowo-ontologicznego podej?cia. Edukacja ku przysz?o?ci. Wyzwanie i zaniechania w edukacji dzieci, m?odziezy i doros?ych, 5. с. 167-175.
Це - остання версія цього елементу.
Text
12_распознан.pdf Скачати (858kB) |
Резюме
In the publication the autor has perfomed the theoretical study and demonstration of practical use of agent-ontological approach to ensure the semantic interoperability of open systems of adult's education.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 12:27 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1390 |
Доступні версії цього елементу
-
Zapewnienie semantycznej interoperacyjno?ci otwartych system?w edukacji doros?ych za po?rednictwem agentowo-ontologicznego podej?cia. (deposited 25 Трав 2017 07:33)
- Zapewnienie semantycznej interoperacyjno?ci otwartych system?w edukacji doros?ych za po?rednictwem agentowo-ontologicznego podej?cia. (deposited 11 Вер 2017 12:27) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |