Коробченко, А. А. (2015) Методи та форми навчання природознавству в українських школах кінця ХVIII– початку ХХ століття. Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі. pp. 149-152.
![]() |
Text
Методи та форми навчання природознавству.pdf Download (228kB) |
Abstract
Сучасні педагоги характеризують методи навчання як багатостороннє, багатовимірне, багатоякісне, поліфункціональне дидактичне явище. Найбільш загальним науковці вважають таке визначення: методи навчання – це впорядковані способи взаємозв’язаної діяльності вчителя і учнів, спрямовані на розв’язання навчально-виховних завдань.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Date Deposited: | 11 Oct 2019 09:04 |
Last Modified: | 11 Oct 2019 09:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6810 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |