Коробченко, А. А. (2015) Методи та форми навчання природознавству в українських школах кінця ХVIII– початку ХХ століття. Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі. с. 149-152.
Text
Методи та форми навчання природознавству.pdf Скачати (228kB) |
Резюме
Сучасні педагоги характеризують методи навчання як багатостороннє, багатовимірне, багатоякісне, поліфункціональне дидактичне явище. Найбільш загальним науковці вважають таке визначення: методи навчання – це впорядковані способи взаємозв’язаної діяльності вчителя і учнів, спрямовані на розв’язання навчально-виховних завдань.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 11 Жов 2019 09:04 |
Останні зміни: | 11 Жов 2019 09:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6810 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |