МДПУ репозиторій

Методи та форми навчання природознавству в українських школах кінця ХVIII– початку ХХ століття

Коробченко, А. А. (2015) Методи та форми навчання природознавству в українських школах кінця ХVIII– початку ХХ століття. Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі. с. 149-152.

[img] Text
Методи та форми навчання природознавству.pdf

Скачати (228kB)

Резюме

Сучасні педагоги характеризують методи навчання як багатостороннє, багатовимірне, багатоякісне, поліфункціональне дидактичне явище. Найбільш загальним науковці вважають таке визначення: методи навчання – це впорядковані способи взаємозв’язаної діяльності вчителя і учнів, спрямовані на розв’язання навчально-виховних завдань.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 11 Жов 2019 09:04
Останні зміни: 11 Жов 2019 09:04
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6810

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу