Коробченко, А. А. (2015) Методи та форми навчання природознавству в українських школах кінця ХVIII– початку ХХ століття. Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі. pp. 149-152.
Методи та форми навчання природознавству.pdf
Download (228kB)
Abstract
Сучасні педагоги характеризують методи навчання як багатостороннє, багатовимірне, багатоякісне, поліфункціональне дидактичне явище. Найбільш загальним науковці вважають таке визначення: методи навчання – це впорядковані способи взаємозв’язаної діяльності вчителя і учнів, спрямовані на розв’язання навчально-виховних завдань.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
| Date Deposited: | 11 Oct 2019 09:04 |
| Last Modified: | 11 Oct 2019 09:04 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6810 |




