Ізбаш, С. С. та Пахомов, С. А. (2015) Реалізація дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу. Scientific Journal Virtus (4). с. 86-87. ISSN 2410-4388
Text
107 (pdf.io).pdf Скачати (641kB) |
Резюме
У статті представлено сутність дидактичного принципу наочності шляхом співставлення різних точок зору авторів на проблему реалізації принципу наочності у XX та XXI століттях; обґрунтовано особливості реалізації дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу; визначено переваги використання педагогічного програмного засобу під час проведення уроків інформатики у початковій школі. Метою роботи є аналіз становлення принципу наочності в історії педагогіки та вивчення особливостей його реалізації за допомогою педагогічного програмного засобу. Автори доводять, що проведення уроків з використанням педагогічних програмних засобів – це новий щабель розвитку процесу навчання, нові можливості як для вчителів так і для учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 03 Вер 2019 11:56 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6282 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |