МДПУ репозиторій

Реалізація дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу

Ізбаш, С. С. та Пахомов, С. А. (2015) Реалізація дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу. Scientific Journal Virtus (4). с. 86-87. ISSN 2410-4388

[img] Text
107 (pdf.io).pdf

Скачати (641kB)

Резюме

У статті представлено сутність дидактичного принципу наочності шляхом співставлення різних точок зору авторів на проблему реалізації принципу наочності у XX та XXI століттях; обґрунтовано особливості реалізації дидактичного принципу наочності за допомогою педагогічного програмного засобу; визначено переваги використання педагогічного програмного засобу під час проведення уроків інформатики у початковій школі. Метою роботи є аналіз становлення принципу наочності в історії педагогіки та вивчення особливостей його реалізації за допомогою педагогічного програмного засобу. Автори доводять, що проведення уроків з використанням педагогічних програмних засобів – це новий щабель розвитку процесу навчання, нові можливості як для вчителів так і для учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 03 Вер 2019 11:56
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6282

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу