МДПУ репозиторій

Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування

Прийма, Сергій (2015) Системи відкритої освіти дорослих: теоретико-методологічні засади проектування і функціонування. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

[img] Text
Monograph_Pryima_S_M_2015.pdf

Скачати (67MB)

Резюме

Монографія висвітлює спектр проблем і питань, пов’язаних із вивченням систем відкритої освіти дорослих і теоретико-методологічними засадами їх проектування і функціонування. Пропонована робота є спробою систематизувати отримані результати дослідження і тим самим зробити власний внесок у розв’язання сучасних проблем проектування та функціонування систем відкритої освіти дорослих в Україні. Монографія розрахована на науковців, освітян, працівників органів управління освітою, викладачів і студентів, а також усіх, хто цікавиться тенденціями та перспективами розвитку систем відкритої освіти дорослих, теоретико-методологічними засадами їх проектування та функціонування.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 27 Груд 2016 10:26
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1245

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу