МДПУ репозиторій

Використання платформи Moodle для індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання

Круглик, В. С. та Чорна, А. В. (2020) Використання платформи Moodle для індивідуалізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 159-160.

[img] Text
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-159-160.pdf

Скачати (636kB)
Офіційний URL: https://knsa.chdtu.edu.ua/conferences

Резюме

Розглядаються переваги використання дистанційних технологій для забезпечення індивідуалізованої професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання в закладах вищої освіти. Представлені основні поняття: індивідуалізоване навчання та дистанційне навчання. Визначені переваги використання дистанційного навчання у порівнянні з традиційним (модульність, практичність, економність, мобільність). Схарактеризована система керування навчанням Moodle та її можливості як ефективного засобу індивідуалізованого навчання студентів в закладах вищої освіти. Описані можливості роботи студентів (доступність, групова робота, календар подій, тестування, інтерактивне спілкування, відслідковування власної траєкторії навчання) та викладачів (наповнення курсів, робота з різними елементами системи, налаштування системи оцінювання, контроль за виконанням завдань студентами) в системі Moodle.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 27 Трав 2020 07:20
Останні зміни: 27 Трав 2020 07:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9126

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу