МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 280.

Стаття

Bartkov, Maxim та Katkova, Tetiana та Kruglyk, Vladyslav S. та Murtaziev, Ernest G. та Kotova, Olha V. (2022) Hazelcast Vs. Ignite: Opportunities for Java Programmers. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security., 22 (2). с. 406-412.

Chemerys, Hanna (2019) Reasoning the necessity of study basis of computer design by future bachelors in computer sciences. European Journal of Humanities and Social Sciences (5). с. 52-55. ISSN 2414-2344

Fedorenko, Elena H. та Velychko, Vladyslav Ye. та Stopkin, Andrii V. та Chorna, Alona V. та Soloviev, Vladimir N. (2018) Informatization of education as a pledge of the existence and development of a modern higher education. Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), 2433. с. 20-32. ISSN 1613-0073

Ibrahymova, L. А. (2020) Formation of algorithmic competencies in future software engineers in the process of studying programming. European Science Review Scientific journal (11-12). с. 21-23.

Kruglyk, Vladyslav та Lvov, Michael (2012) Choosing the first educational programming language. ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer: Proceedings of the 8th International Conference ICTERI 2012. с. 188-189. ISSN 1613-0073

Osadcha, Kateryna (2023) Computer learning environment as a basis for formingintercultural competence of high school students. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 54-58. ISSN 2219-5203

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Kruglyk, Vladyslav та Spirin, Oleg (2022) Modeling of the adaptive system of individualization and personalization of future specialists’ professional training in the conditions of blended learning. 3L-Person 2021: VI International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach, colocated with 17th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications: Integration, Harmo (3101). с. 43-54.

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Semerikov, Serhiy та Chemerys, Hanna та Chorna, Alona V. (2020) The review of the adaptive learning systems for the formation of individual educational trajectory. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 547-558. ISSN 1613-0073

Osadcha, Kateryna та Osadchyi, Viacheslav та Spirin, Oleg (2021) Current state and development trends of E-learning in China. Information Technologies and Learning Tools, 85 (5). с. 208-227. ISSN 2076-8184

Osadcha, Kateryna P. та Osadchyi, Viacheslav V. та Kruglyk, Vladyslav S. та Spirin, Oleg M. (2022) Analysis and Summarization of the Experience of Developing Adaptive Learning Systems in Higher Education. AET 2020: Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology (2). с. 208-215. ISSN ISBN: 978-989-758-558-6

Osadchyi, V. V. та Valko, N. V. та Kuzmich, L. V. (2021) Using augmented reality technologies for STEM education organization. Journal of Physics: Conference Series, 1840 (012027). с. 1-9.

Osadchyi, Viacheslav та Chemerys, Hanna та Osadcha, Kateryna та Kruhlyk, V. S. та Koniukhov, Serhii та Kiv, Arnold (2020) Conceptual model of learning based on the combined capabilities of augmented and virtual reality technologies with adaptive learning systems. CEUR Workshop Proceedings, 2731. с. 328-340. ISSN 1613-0073

Osadchyi, Viacheslav та Krasheninnik, Iryna та Spirin, Oleg та Koniukhov, Serhii та Diuzhikova, Tatiana (2020) Personalized and adaptive ICT-enhanced learning: а brief review of research from 2010 to 2019. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 559-571. ISSN 1613-0073

Osadchyi, Viacheslav та Varina, Hanna та Prokofiev, Evgeniy H. та Serdiuk, Iryna та Shevchenko, S. V. (2020) Use of AR/VR technologies in the development of future specialists' stress resistance: experience of STEAM-laboratory and laboratory of psychophysiological research cooperation. CEUR Workshop Proceedings, 2732. с. 634-649. ISSN 1613-0073

Osadchyi, Viacheslav V. та Varina, Hanna B. та Osadcha, Kateryna P. та Prokofieva, Olesia O. та Kovalova, Olha V. та Kiv, Arnold E. (2020) Features of implementation of modern AR technologies in the process of psychological and pedagogical support of children with autism spectrum disorders. AREdu 2020 - Augmented Reality in Education. Kryvyi Rih, Ukraine. с. 263-282. ISSN 1613-0073 (Online)

Pokryshen, Dmytro A. та Prokofiev, Evgeniy H. та Azaryan, Albert A. (2018) Blogger and YouTube services at a distant course “Database management system Microsoft Access”. Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), 2433. с. 516-528. ISSN 1613-0073

Priadko, A. O. та Osadcha, K. P. та Kruhlyk, V. S. та Rakovych, V. A. (2019) Development of a chatbot for informing students of the schedule. Proceedings of the 2nd Student Workshop on Computer Science & Software Engineering, 2546. с. 128-137. ISSN 1613-0073

Ratkova, Viktoriia та Serdiuk, Iryna (2023) Die schaffung einer sicheren und produktiven lernumgebung: die bedeutung der it-ergonomie im hochschulwesen. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 358-360.

Sitsylitsyn, Yuriy (2020) Methods and tools for teaching parallel and distributed computing in universities: a systematic review of the literature. ICHTML 2020: SHS Web of Conferences (75).

Sitsylitsyn, Yuriy (2023) A systematic review of the literature on methods and technologies for teaching parallel and distributed computing in universities. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 11 (2). с. 111-121. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Yeremieiev, Volodymyr та Osadchyi, Viacheslav та Gorlov, Petro та Siokhin, Valery (2020) Methodology for calculating the number of migratory birds in the territory of the wind farms of the Azov region using information and communication technology. E3S Web of Conferences (166). с. 1-8. ISSN 2267-1242

Zhmurko, Alena та Kruglyk, Vladyslav та Lvov, Michail (2017) The concepts of software development for OOP and BAP self-learning courses. ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer: Proceedings of the 13th International Conference ICTERI 2017. с. 340-347.

Єремєєв, В. С. та Брянцев, О. А. та Хромаков, О. Л. (2019) Інформаційно-комп'ютерна система для проведення порівняльного аналізу стандартів кваліфікації європейських країн. Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції. Ч. 2: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. форуму, 25-26 черв. 2019 р.. с. 36-39.

Єремєєв, В. С. та Наумук, О. В. та Брянцев, О. А. та Печерський, Р. В. (2019) Математична модель для вивчення впливу швидкості відкачування рідини на тиск ґрунтових вод в зоні опускних колодязів. Праці Таврійського державного агротехнологічного університету, 3 (19). с. 289-294. ISSN 2078-0877

Єремєєв, В. С. та Осадчий, В. В. та Гулиніна, О. В. та Донєва, О. В. (2016) A mathematical model of an intelligent information system for a comparative analysis of European qualification standards. Global Journal of Pure and Applied Mathematics, 12 (3). с. 2113-2132. ISSN 0973-1768

Єремєєв, В. С. та Печерський, Р. В. (2019) Разработка программы для оптимизации процессов с несколькими входными и выходными параметрами при проведении экспериментов методом Бокса-Бенкина. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 109-115.

Єремєєв, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Наумук, О. В. та Брянцев, О. А. (2019) Програмне забезпечення для оптимізації процесу методом бокса-бенкіна у разі трифакторного експерименту з декількома вихідними параметрами. Праці Таврійського державного агротехнологічного університету, 3 (19). с. 295-307. ISSN 2078-0877

Єремєєв, В. С. та Сечін, О. В. та Підберезня, Я. О. (2017) Экспертная система для проведения анализа стандартов квалификации в европейских странах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 14-29. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Єремєєв, В. С. та Чемерис, Г. Ю. (2016) Анализ педагогического опыта формирования компетентности в области компьютерной графики у студентов-программистов. Университетская Наука (2). с. 119-122. ISSN 2500-2724

Ібрагімова, Л. А. (2019) Аналіз змісту робочих програм з дисципліни «Алгоритми та структура даних» у закладах вищої освіти. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (LXXXVI). с. 252-256. ISSN 2413-1865

Ібрагімова, Л. А. (2019) Комплементарний аналіз використання потенціалу та можливостей відкритих он-лайн курсів в процесі вивчення дисципліни «Алгоритми та структура даних». Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). с. 45-53. ISSN 2412-9208

Ібрагімова, Л. А. (2020) Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. Інноваційна педагогіка, 1 (30). с. 44-48.

Івчик, П. С. (2020) Розробка структури бази даних «Готельний комплекс». Інформаційні технології у професійній діяльності: матеріали ХІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18 листопада 2020 року, м. Рівне). с. 107-108.

Балабас, А. та Наумук, Ірина (2017) Використання програмного середевища scratch як пропедевтика до програмування. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 10-13. ISSN 978-617-7346-69-1

Балута, В. С. та Осадчий, В. В. та Чураков, А. Я. та Шаров, С. В. (2015) Проблема онтологічної підготовки майбутніх спеціалістів з інформаційних технологій. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (47). с. 16-22. ISSN 2074-8922

Балута, В. С. та Степаненко, Є. А. (2017) Структура експертної системи первинного неврологічного огляду. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 296-299. ISSN 2521-1234 online

Береговий, Артем Дмитрович (2023) Використання додатку Tinkercad для розвитку творчого мислення. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 216-219.

Брежнєв, О. В. та Єремєєв, В. С. та Кузьмінов, В. В. (2017) Проблема моделювання коливальних процесів в одновимірних кристалах з використанням математичних маятників. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 55-59. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Брянцева, Ганна та Брянцев, Олександр та Осадчий, В’ячеслав та Осадча, Катерина (2015) Сучасні підходи до створення освітніх інформаційних систем, заснованих на технології опрацювання знань на основі онтологій. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). с. 98-106. ISSN 2219-5203

Букреєв, Д. О. та Конюхов, С. Л. (2016) Анализ содержания курса «Нейронные сети» в высших учебных заведениях. Университетская Наука (2). с. 133-135. ISSN 2500-2724

Букреєв, Д. О. та Сердюк, І. М. (2019) Метод використання нейронної мережі для прогнозування ефективності роботи студентів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 61-64. ISSN 978-617-7346-69-1

Вакулов, А. В. та Чорна, А. В. (2019) Особливості створення екосистеми веб-сайтів університету. Inżynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiór artykułów naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. с. 7-10.

Васильев, В. М. та Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. (2017) Автоматизація сценаріїв тестування веб-порталу. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 74-77. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Величко, Владислав (2015) Інформаційно-комунікаційні технології в навчанні осіб з обмеженими можливостями засобами вільного програмного забезпечення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 85-89. ISSN 2219-5203

Верещага, В. М. та Найдиш, В. М. та Балюба, И. Г. (2016) Щодо визначення метричного оператора трьох точок. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. (7). с. 39-42.

Вівденко, А. та Конюхов, С. Л. (2017) Формування практичних навичок з основ об’єктно-орієнтованого програмування засобами програм-тренажерів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 55-58. ISSN 978-617-7346-69-1

Гавриленко, Е. А. та Найдиш, А. В. та Холодняк, Ю. В. (2016) Технология компьютерного проектирования функциональных поверхностей технических изделий на основе массива точек. Строительство, материаловедение, машиностроение: сб. науч. тр. (94). с. 24-29. ISSN 2415-7031

Гавриленко, Е. А. та Холодняк, Ю. В. та Дмитриев, Ю. А. (2016) Информационная технология проектирования и изготовления рабочих колес турбокомпрессора. Науковий вісник ТДАТУ , 2 (6). с. 52-62.

Гасанова, В. Г. та Наумук, О. В. (2016) Визначення вимог до електронного інформаційного ресурсу для програмного засобу схемотехнічного аналізу «Logisim». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 89-92. ISSN 978-617-7346-32-5

Голуб, К. та Брянцев, О. А. (2017) Побудова 3d моделей по скетч-кресленням. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 61-64. ISSN 978-617-7346-69-1

Господінов, А .О. та Конюхов, С. Л. (2020) Програма для обліку та контролю робочого часу. Science, research, development: monografia pokonferencyjna (28). с. 27-29. ISSN 978-83-66030-72-5

Гришко, Б. О. (2019) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у торгівельній діяльності. Сучасний рух науки: тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (3-4 жовтня 2019 р., м. Дніпро), 1. с. 471-475.

Гуртовий, Семен Андрісович та Чорна, Альона Віталіївна (2023) Особливості створення веб-сайту «Енциклопедія метеликів». Інформаційні технології в освіті та науці (13). с. 456-462.

Джелялова, І. М. (2020) Аналіз інформаційних ресурсів та програмно-педагогічних засобів з архітектури ЕОМ. Сучасна наука у контексті євроінтеграційних процесів: тези доп. ХХVІI Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (02 березня 2020 р., м. Полтава), 1. с. 13-17.

Долинич, К. та Наумук, Ірина (2017) Дисципліна «Охорона праці в галузі» – важлива складова підготовки майбутніх IT фахівців. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 81-85. ISSN 978-617-7346-69-1

Дубініна, О. В. та Гавриленко, Є. А. та Холодняк, Ю. В. (2016) Визначення контрольного багатокутника, що задає В-сплайн з монотонною зміною кривини. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. (7). с. 52-56.

Емінов, Р. (2020) Програма для ведення обліку послуг ремонту комп’ютерної техніки. Science, Research, Development: monografia pokonferencyjna (28). с. 6-8.

Еміратлі, А. Р. та Чорна, А. В. (2019) Особливості створення корпоративної системи університету засобами маршрутизаторів Mikrotik. Inżynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju współczesnej nauki: zbiór artykułów naukowych konferencji Miedzynarodowej naukowo-praktycznej. с. 9-12.

Еремеев, В. С. та Балута, В. С. (2014) Особенности использования информационных технологий в учебной деятельности будущих магистров педагогического образования. Научные итоги: достижения, проекты, гипотезы: журнал по материалам ХVIII Междунар. науч.-практ. конф.. с. 146-147.

Еремеев, В. С. та Литвиненко, К. В. (2017) Разработка алгоритма для компьютерного моделирования полумарковских гиперслучайных процессов. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 92-99. ISSN 978-617-7346-69-1

Еремеев, В. С. та Неменков, С. В. та Синицын, А. (2017) Моделирование движения частиц под действием воздушного потока в аэродинамической трубе. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 99-103. ISSN 978-617-7346-69-1

Еремеев, В. С. та Попазов, Н. (2017) Компьютерное моделирование колебательных процессов в цепочке линейных осцилляторов. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 103-109. ISSN 978-617-7346-69-1

Еремеев, В. С. та Ракович, А. Н. (2021) Алгоритмическо-программное обеспечение для использования кубических сплайнов при восстановлении функциональной зависимости в случае граничных условий для первых производных. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр., 21. с. 114-121. ISSN 2313-125X

Еремеев, Владимир Сергеевич (2021) Обработка экспериментальных данных с использованием кубических сплайнов. Results of modern scientific research and development. Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference (29-31 May 2021). с. 190-196.

Жильников, А. С. та Круглик, В. С. (2019) Автоматизація процесу програмування на прикладі генератора адміністративної панелі на основі SPA. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 122-125. ISSN 978-617-7566-82-2

Жичкіна, Л. І. та Шаров, С. В. (2012) Створення мультимедійної навчальної програми з дисципліни «СУБД». Нові інформаційні технології в освіті та природничо-математичних науках: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (22-23 березня, м. Мелітополь). с. 188-194.

Йолкіна, А. С. та Шаров, С. В. (2013) Особливості використання мови SQL для обробки даних. Інформаційні технології проектування: зб. наук. пр. магістрантів та студентів. с. 18-24.

Компанієць, А. А. та Чемерис, Г. Ю. (2019) Узагальнення досвіду застосування досліджень з психології поведінки для проектування UX-дизайну програмних продуктів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (3). с. 1-10. ISSN 2521-1234 online

Компанієць, А. А. та Чемерис, Г. Ю. та Крашеніннік, І. В. (2019) Using 3D modelling in design training simulator with augmented reality. Proceedings of the 2nd Student Workshop on Computer Science & Software Engineering (CS&SE@SW 2019), 2546. с. 213-223. ISSN 1613-0073

Конюхов, С. Л. (2018) Професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення об’єктно-орієнтованого програмування як проблема сучасної педагогічної науки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 166-172. ISSN 2219-5203

Конюхов, С. Л. (2018) Методи і засоби навчання об’єктно-орієнтованого програмування у вищих навчальних закладах. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 103-113. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Конюхов, С. Л. (2016) Применение проектных технологий в процессе изучения объектно-ориентированного программирования в университетах. Университетская Наука (2). с. 123-125. ISSN 2500-2724

Конюхов, С. Л. (2017) До питання вибору мови програмування для вивчення дисципліни «Об’єкно-орієнтоване програмування» в університетах. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 127-131. ISSN 978-617-7346-69-1

Конюхов, С. Л. (2018) Здатність до використання об’єктно-орієнтованого підходу як професійна вимога до інженера-програміста. Science, research, development: monografia pokonferencyjna, 29.09.2018-30.09.2018. с. 36-39. ISSN ISBN: 978-83-66030-51-0

Конюхов, С. Л. та Бондаренко, А. В. (2014) Адаптація web–сайтів для мобільних пристроїв. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 86-88.

Конюхов, С. Л. та Бражко, О. (2014) Використання web–служб для обміну даними між додатками, які працюють на різних платформах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 89-91.

Конюхов, С. Л. та Гоголенко, Е. С. (2014) Засоби інтеграції платформи „1С: Підприємство” з web–сайтами. Współczesne tendencje w nauce i edukacji: zbiór raportów naukowych, 7. с. 39-40.

Конюхов, С. Л. та Дудкін, О. О. (2014) Проектування бібліотеки класів для каталогування товарів інтернет-вітрини. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 92-94.

Конюхов, С. Л. та Задніпряний, В. С. (2014) Програма для розрахунку вартості робіт на підприємстві машинобудівної галузі. Współczesne tendencje w nauce i edukacji: zbiór raportów naukowych, 7. с. 41-43.

Конюхов, С. Л. та Курбанов, С. А. (2014) Проектування web–сайту аварійно-рятувального загону спеціального призначення. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Математика. Геометрія. Інформатика, 1. с. 95-97.

Конюхов, Сергій Леонідович (2021) Місце node.js в курсі програмування для бакалаврів комп’ютерних наук. Інформаційні технології в освіті та науці, 12. с. 70-73.

Корсун, В. И. та Литвиненко, К. В. та Еремеев, В. С. (2019) Риск-анализ транспортных процессов в карьере с помощью стохастических сетей. Университетская Наука, 1 (7). с. 17-23. ISSN 2500-2724

Кошельніков, В. В. та Брянцев, О. А. (2017) Методи пошуку відкритих очей з урахуванням кольору обличчя. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 16-18. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Крашеніннік, І. В. (2017) Паралельні і розподілені обчислення у структурі фахової підготовки майбутніх інженерів-програмістів зі скороченим терміном навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 144-147. ISSN 978-617-7346-69-1

Крашеніннік, І. В. (2017) Використання технологій адаптивного навчання у процесі підготовки інженерів-програмістів за скороченим терміном у ВНЗ. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали III Міжнар. конф. (Одеса, 25-27 жовтня 2017 р.). с. 55-58.

Крашеніннік, І. В. (2018) Програмні середовища для вивчення ігрового програмування майбутніми інженерами-програмістами. Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення: тези доповідей І Всеукр. наук.-техн. конф. (19–20 жовтня 2018 р.). с. 211-212.

Круглик, В. С. (2016) Аналіз програм підготовки інженерів-програмістів у вищих навчальних закладах США. Молодь і ринок, 9 (140). с. 43-49. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2016) Аналіз змісту і структури підготовки інженерів-програмістів у провідних вищих навчальних закладах Європи. Молодь і ринок, 10 (141). с. 40-43. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2016) Проблема оновлення профілів освітніх програм підготовки інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 7 (138). с. 89-93. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2018) Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти України. Инженерные и образовательные технологии, 6 (4). с. 58-65. ISSN 2307-9770

Круглик, В. С. (2016) Дистанційні технології навчання як засіб професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 6 (137). с. 79-84. ISSN 2308-4634

Круглик, В. С. (2017) Веб-орієнтовані навчальні середовища у професійній підготовці майбутніх інженерів–програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 153-157. ISSN 978-617-7346-69-1

Круглик, В. С. та Астаф'єв, В. Ю. (2021) Особливості реалізації семантичної нейронної мережі створення генератора навчальних кросвордів. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 2 (127). с. 81-87. ISSN 1995-0519 (print); 2072-8263 (online)

Круглик, В. С. та Брикалов, О. О. (2021) Аналіз досвіду розробки автоматизованих навчально-контролюючих комплексів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лют. 2021 р.. с. 56-58.

Круглик, В. С. та Марчук, М. С. (2022) Сучасні тенденції у вивченні візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ,24 листопада 2022). с. 191-193.

Круглик, В. С. та Наумук, О. В. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сіциліцин, Ю. О. та Коровін, О. С. (2019) Розробка системи прогнозування розрахунків фінансових показників університету. Вчені записки Таврійського Національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 1 (2). с. 88-92. ISSN 2663-5941

Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Прокоф’єв, Є. Г. та Ліхачов, Д. С. та Прядко, А. О. (2019) Особливості розробки програмного комплекса автоматизації закладів «HORECA». Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (6). с. 95-100. ISSN 2663-595X

Круглик, В. С. та Осадчий, В. В. (2016) Особенности использования дистанционных технологий в процессе обучения программированию будущих ИТ-специалистов. Университетская Наука (2). с. 126-129. ISSN 2500-2724

Круглик, В. С. та Осадчий, В. В. (2019) Формирование компетентности в области программирования у будущих инженеров-программистов. Интеграция образования, 23 (4). с. 587-606. ISSN 1991-9468

Круглик, В. С. та Прядко, А. О. (2019) Застосування модулю Turtle у нестандартних завданнях з програмування мовою Python. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 172-174. ISSN 978-617-7566-82-2

Круглик, В. С. та Тригуб, І. Є. та Мамонов, М. А. (2022) Проєктна компетентність як одна з провідних якостей сучасного фахівця. Мехатронні системи: інновації та інжиніринг: тези доповідей VI Міжнародної наук.-практ. конф. (Київ,24 листопада 2022). с. 183-185.

Круглик, Владислав (2023) Підходи до формування професійної компетентності майбутніх веб-розробників. Сучасна вища освіта: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах невизначеності: Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (Зап. с. 199-202.

Круглик, Владислав (2023) Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей. Освітологічний дискурс (4 (43)). ISSN 2312-5829 (online)

Лебедєв, В.О. та Животченко, М.О. (2015) Моделювання плоских обводів у системі Solidworks. Матеріали IV-ї Всеукраїнської науково практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладна геометрія, дизайн, об’єкти інтелектуальної власності та інноваційна діяльність студентів та молодих вчених» (4). с. 141-143.

Лебедєв, В.О. та Спірінцев, Д.В. та Лисенко, К.Ю. та Кучеренко, В.В. (2015) Розробка програмного забезпечення для побудови комп’ютерних моделей складних функціональних поверхонь. Перспективні напрямки сучасної електроніки, інформаційних і комп’ютерних систем: тези доповідей на Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів. с. 46-47.

Левкович, М. А. та Наумук, О. В. (2016) Розробка дистрибутиву операційної системи для впровадження у навчальний процес. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 152-155. ISSN 978-617-7346-32-5

Левіна, Л. Д. та Конюхов, С. Л. (2019) Можливості Cospaces Edu для створення віртуальної реальності у навчанні. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 180-182.

Лефтеров, І. С. (2020) Розробка програмного засобу для автоматизації обліку клієнтів у перукарні. Травневі наукові читання: тези доповідей ХХХ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 12 трав. 2020 р.. с. 59-64.

Лубко, Д. В. та Зінов’єва, О. Г. та Шаров, С. В. (2019) Проектування та розробка експертної системи діагностування несправностей транспортних засобів. Системи обробки інформації, 1 (156). с. 15-21. ISSN 1681-7710

Лубко, Д. В. та Шаров, С. В. (2021) Напрямки використання інтелектуальних систем в освітньому процесі. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (3). с. 305-310. ISSN 2710-3730

Літвінов, А.І. та Бездітний, А.О. та Самойлова, С.О. (2015) Формування елементів основного тригранника в системі SOLIDWORKS. Матеріали IV-ї Всеукраїнської науково практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладна геометрія, дизайн, об’єкти інтелектуальної власності та інноваційна діяльність студентів та молодих вчених» (4). с. 33-36.

Маловічко, О. та Конюхов, С. Л. (2017) Застосування спеціалізованого педагогічного програмного комплексу у процесі вивчення програмування у восьмому класі. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 38-55. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Мартинюк, Т. І. (2019) Аналіз вимог до розробки програмних педагогічних засобів. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: літні диспути: тези Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (1-2 серпня 2019 р., м. Дніпро). с. 427-432.

Марчук, М. С. та Крашеніннік, І. В. (2017) Огляд візуальних мов програмування для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 23-27. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Мельніков, Данило Володимирович та Сердюк, Ірина Миколіївна (2023) Гра «Шашки» та її комп’ютерна реалізація. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (13). с. 485-488.

Мисловська, Світлана та Добровольська, Катерина (2015) Особливості використання програми power point для створення електронного підручника з дисципліни «медична інформатика». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 258-263. ISSN 2219-5203

Москаленко, О. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Огляд засобів розробки мобільних додатків. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 180-182. ISSN 978-617-7346-69-1

Муравйов, А. В. та Шаров, С. В. (2014) Технологія ADO та організація доступу до даних MS SQL Server. Інформаційні технології проектування: зб. наук. пр. магістрантів та студентів. с. 89-92.

Найдиш, А. В. та Лебедєв, В. О. та Волошина, Г. С. (2016) Обчислювальна реалізація моделей на основі кутової параметризації. Прикладна геометрія, дизайн та об’єкти інтелектуальної власності: матер. V-ї Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених. с. 191-195.

Найдиш, А.В. та Дубініна, О.В. та Холодняк, Ю.В. та Балинська, С.О. (2015) Розробка програмного забезпечення для моделювання одновимірних обводів по заданих умовах. Перспективні напрямки сучасної електроніки, інформаційних і комп’ютерних систем: тези доповідей на Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів. с. 24-25.

Найдиш, А.В. та Літвінов, А.І. та Юрченко, В.В. та Спірінцев, Д.В. (2015) Програмний комплекс SOLIDWORKS як можливий інструмент дослідження диференціальних характеристик кривих. Перспективні напрямки сучасної електроніки, інформаційних і комп’ютерних систем: тези доповідей на Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів. с. 28-29.

Найдиш, А.В. та Хохотва, Ю.О. та Гавриленко, Є.А. та Волошина, О.С. (2015) Інформаційна технологія моделювання дискретно представленої поверхні з використанням APIКОМПАСу. Перспективні напрямки сучасної електроніки, інформаційних і комп’ютерних систем: тези доповідей на Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів. с. 53-54.

Наумук, Ірина та Корзун, Н. (2018) Особливості використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (3). с. 70-80. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Наумук, О. В. та Наумук, Ірина (2018) Функціональні особливості операційної системи Windows Server 2016. Science, research, development: monografia pokonferencyjna, 29.12.2018- 30.12.2018. Technics and technology (12). с. 66-68. ISSN 978-83-66030-72-5

Наумук, О. В. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сіциліцин, Ю. О. та Чорна, А. В. та Корецький, О. С. (2018) Розробка програмного засобу для прогнозування тиску ґрунтових вод у зоні підземних споруд циліндричної форми. Shipbuilding & marine infrastructure, 2 (10). с. 227-233. ISSN 2409-3858

Осадча, К. П. (2017) Тьюторський супровід навчання математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид., 61 (5). с. 36-49. ISSN 2076-8184

Осадча, К. П. (2016) Анализ современных средств разработки учебно-дидактических материалов для дистанционного обучения. Университетская Наука (2). с. 188-191. ISSN 2500-2724

Осадча, К. П. (2017) Нові можливості організації діяльності тьютора дистанційного навчання у moodle 3.2. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 187-191. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. та Сіциліцин, Ю. О. та Чорна, А. В. (2019) Мобільні технології у процесі підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Перспективи розвитку машинобудування та транспорту - 2019: зб. тез доп. І-ї Міжнар. наук.-тех. конф.. с. 361-363.

Осадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Современные тенденции визуального программирования. Университетская Наука (2). с. 130-132. ISSN 2500-2724

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). с. 134-140. ISSN 2074-8922

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Спірін, О. М. (2021) Адаптація електронних навчальних курсів до мобільного формату для змішаного навчання. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, 129 (4). с. 47-54. ISSN 2072-8263

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). с. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Харитонова, О. А. (2021) Підбір персоналу підприємств з використанням автоматизованих систем. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 9 (2). с. 1-19. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадча, К. П. та Савлук, О. О. (2021) Сучасні напрями розвитку тривимірної графіки у викладанні цифрових технологій. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 116-120. ISSN 978-617-7346-69-1

Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2020) Можливості Moodle для реалізації адаптивних технологій навчання. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали шостої Міжнародної конференції. с. 65-67.

Осадча, Катерина (2017) Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 4 (147). с. 58-63. ISSN 2308-4634

Осадча, Катерина та Алієв, Максим (2023) Використання технологій штучного інтелекту для створенняілюстрацій до книг у професійній підготовці майбутніх цифрових дизайнерів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 136-144. ISSN ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина та Осадчий, Вячеслав (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (12). с. 128-133. ISSN 2219-5203

Осадча, Катерина Петрівна (2022) Структурні компоненти гайдлайну веб-сайту кафедри інформатики і кібернетики МДПУ ім. Б. Хмельницького. Формула творчості: теорія і методика мистецької освіти : зб. мат. VІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 27 квітня 2022 р.. с. 72-76.

Осадча, Катерина Петрівна та Балута, Вікторія Сергіївна (2021) Вплив сучасних тенденцій цифрового мистецтва на зміст підготовки з комп’ютерної графіки та цифрового дизайну. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 9 (1). с. 1-12. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2017) Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). с. 89-99. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. (2018) Сучасні тренди інформатики і кібірнетики. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 17-18 травня 2018 р.). с. 221-224. ISSN ISBN 978-966-9730-14-5

Осадчий, В. В. (2019) Використання інтерактивної панелі EdPro у професійній підготовці майбутніх учителів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 215-218.

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Конюхов, С. Л. та Печерський, П. І. та Васильєв, В. М. (2015) Аналіз програмних засобів для створення інформаційної системи обліку та моніторингу міграції птахів. Системи обробки інформації, 11 (136). с. 93-96. ISSN 1681-7710

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Мацюра, О. В. (2017) Cluster analysis, fuzzy sets, and fuzzy logic models in bird identification. Ukrainian Journal of Ecology, 7 (2). с. 96-103.

Осадчий, В. В. та Єремєєв, В. С. та Шаров, С. В. та Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. (2016) Порівняння національних рамок кваліфікацій засобами веб-орієнтованої інтелектуальної інформаційної системи. Інформаційні технології і засоби навчання, 56 (6). с. 121-136. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Крашеніннік, І. В. (2017) Формування змісту освітніх програм підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання на основі аналізу ринку праці. Інформаційні технології і засоби навчання, 58 (2). с. 11-25. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2015) Эффективная организация содержания профессиональной подготовки для повышения уровня квалификаций будущих веб-программистов. Educational Technology & Society, 18 (4). с. 540-558. ISSN 1436-4522

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Єремєєв, В. С. та Ліхачов, К. С. та Іванов, О. А. (2019) Особливості розробки програмного забезпечення доповненої реальності для відображення інтерактивної фурнітури з можливістю керування об’єктами. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (6). с. 128-132. ISSN 2663-595X (Online)

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Букреєв, Д. О. (2018) Розробка програмного засобу для прогнозування вступу абітурієнтів до закладів вищої освіти. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (3). с. 55-69. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. та Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. та Букреєв, Д. О. (2019) Особливості розробки програмного засобу для прогнозування вступу абітурієнтів до закладів вищої освіти. Вчені записки Таврійського Національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (1). с. 110-114. ISSN 2663-5941

Осадчий, В. В. та Ліхачов, К. С. (2018) Досвід реалізації професійного консультування молоді засобами віртуальної реальності. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 1-11. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2015) Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, 48 (4). с. 47-57. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2015) Аналіз програмних засобів для створення інтелектуальних систем в освітніх цілях. Молодь і ринок, 8 (127). с. 37-42. ISSN 2308-4634

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Конюхов, С. Л. та Сердюк, І. М. та Муждабаєв, А. М. (2019) Особливості розробки програмного засобу для виявлення пошкоджень дорожнього полотна за допомогою засобів комп’ютерного зору. Вчені записки Таврійського Національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 30(69) (2). с. 161-165. ISSN 2663-5941

Осадчий, В. В. та Сердюк, І. М. (2019) Персональний сайт як засіб формування цифрового іміджу науково-педагогічного працівника. Інформаційні технології і засоби навчання, 69 (1). с. 78-91. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Сердюк, І. М. та Ліхачов, Д. та Пятниченко, В. О. (2018) Технологія розробки персонального сайту сучасного науковця. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (1). с. 49-68. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Осадчий, В. В. та Симоненко, С. В. (2017) Іноземна мова як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання, 58 (2). с. 33-48. ISSN 2076-8184

Осадчий, В. В. та Чорна, А. В. (2013) Повышение уровня знаний студентов по дисциплине «Операционные системы» средствами автоматизированного учебно-контролирующего комплекса. Educational Technology & Society, 16 (3). с. 438-450. ISSN 1436-4522

Осадчий, Вячеслав та Осадча, Катерина та Бурдєй, Віктор (2015) Досвід розробки інформаційної системи для обліку та моніторингу працевлаштування випускників внз. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 264-268. ISSN 2219-5203

Павленко, Максим та Павленко, Лілія (2015) Використання технологій віртуалізації для навчання інженерів-педагогів ip-телефонії в комп’ютерних мережах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 269-274. ISSN 2219-5203

Павленко, О. М. (2017) Життєвий цикл програмного забезпечення. Соціально-економічний розвиток України: цивілізаційний вибір: зб. наук. пр.. с. 72-74.

Павленко, О. М. та Баркалов, С. І. (2018) Що таке Microsoft Windows Insider Program та чим вона може бути корисною для IT-фахівця та звичайного користувача? Інформаційні технології в моделюванні: матеріали ІІI Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених. с. 158-162.

Павленко, О. М. та Шаров, С. В. та Москальова, Л. Ю. та Шарова, Т. М. та Коваленко, А. С. (2019) Реалізація дистанційної форми навчання засобами платформи Moodle у процесі підготовки майбутніх філологів. Інженерні та освітні технології, 7 (3). с. 106-121. ISSN 2307-9770

Подкоритов, А. М. та Ісмаілова, Н. П. (2016) Графічній спосіб профілізації многозахідної черв'ячної фрези, що виключає інтерференцію. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. (7). с. 121-125.

Постильна, О. О. та Москальов, М. О. (2019) Огляд автоматизованих програмних комплексів для аналізу якості продукції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 128-133.

Прокоф’єв, Є. Г. та Балута, В. С. та Загородніков, С. Г. (2021) Застосування педагогічних програмних засобів у професійній освіті. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 лютого 2021 р.. с. 78-80.

Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 263-267. ISSN 2219-5203

Ракович, В. А. (2017) Аналіз методологій розробки ігрових додатків для соціальних мереж. Молодь і ринок, 4 (147). с. 182-186. ISSN 2308-4634

Ракович, В. А. (2017) Аналіз засобів розробки ігор для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (2). с. 32-36. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ракович, В. А. (2017) Розробка високонавантажених додатків для соціальних мереж. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 249-253. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ракович, В. А. (2017) Аналіз засобів розробки ігор для навчання майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 211-216. ISSN 978-617-7346-69-1

Ракович, В. А. та Тригуб, І. та Крашеніннік, І. В. (2017) Досвід розробки мобільного ігрового навігаційного додатку для операційної системи Windows 10 Mobile. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). с. 47-57. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Ракович, Г. М. (2013) Психолого-педагогічні аспекти застосування комп’ютерного моделювання у навчальному процесі з планування і аналізу експерименту. Інформаційні технології в освіті (15). с. 289-297. ISSN 1998 – 6939

Ракович, Г. М. (2014) Застосування засобу імітаційного моделювання GPSSWORLD для рішення задач планування та обробки експерименту. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр.. с. 108-118. ISSN 2313-125X

Ребендюк, А. Г. та Наумук, О. В. (2019) Можливості системи аналізу та моніторингу мережевої інфраструктури Zabbix. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць (11). с. 246-248.

Редькін, В. та Наумук, О. В. (2017) Розробка конструктора програмного інтерфейсу для керування базою даних "Smart City". Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 216-219. ISSN 978-617-7346-69-1

Ройко, Є. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Порівняння крос-платформних мов програмування Java та Qt. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 219-222. ISSN 978-617-7346-69-1

Ротань, О. С. та Сердюк, І. М. (2017) Організація керування правами доступу до файлів у Unix-системах. ROZW?J I PRAKTYKA. In?ynieria i technologia. с. 12-15. ISSN 978-83-65608-98-7

Саблін, Є. та Наумук, О. В. (2017) Розробка патерних рішень для усунення несправностей у роботі локальної мережі університету. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 233-235. ISSN 978-617-7346-69-1

Савченко, С. В. та Наумук, О. В. (2017) Автоматизація процесів встановлення та налаштування MS Windows Server 2012 Server Core засобами power shell. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 216-219. ISSN 978-617-7346-69-1

Садова, Т. О. та Дем`яненко, А. М. (2017) Аналіз впливу медіаресурсів на формування родинних цінностей в учнівської молоді. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 239-242. ISSN 978-617-7346-69-1

Сафонов, І. В. (2019) Розробка інформаційної системи для автоматизації роботи торгівельного представника. Сучасний рух науки: тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (3-4 жовтня 2019 р., м. Дніпро), 3. с. 229-234.

Сафонов, І. В. та Печерський, Р. В. (2019) Розробка експертної системи для обчислення вартості будівництва житлової нерухомості. Актуальні досягнення сучасних наукових досліджень: тези доповідей ХХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (17 вересня 2019 р., м. Дніпро). с. 45-50.

Сафонов, К. С. та Сердюк, І. М. (2021) Передумови використання експертних систем в освітньому процесі. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, (Дніпро, 12 лютого 2021 р). с. 74-75.

Семикопенко, А. О. (2021) Найкращі ігрові рушії для розробки ігрового мобільного додатку. Сучасні виклики та проблеми науки: матеріали LХXIV Міжнар. наук.-практ. iнтернет-конф., 2. с. 139-140.

Семикіна, Ірина Сергіївна та Чорна, Альона Віталіївна (2023) Створення роботизованої моделі дрона за допомогою програми Lego Digital Designer. Інформаційні технології в освіті та науці (13). с. 377-379.

Сердюк, І. М. (2017) Особливості та переваги Unix-подібних операційних систем (на прикладі ОС Linux). Теоретичні та прикладні аспекти розвитку науки: матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ). с. 33-34.

Сердюк, І. М. та Батурін, В. О. (2021) Використання комп'ютерних тестів під час адаптивного навчання школярів на уроках інформатики. Topical issues of modern science, society and education: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 1-3 листопада 2021 р). с. 720-722.

Сисоєва, С. О. та Осадча, К. П. (2019) Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання, 70 (2). с. 271-284. ISSN 2076-8184

Солдатко, Р. В. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Використання сучасної технології розподілених баз даних при проектуванні інформаційних систем. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (1). с. 290-295. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Солдатко, Р. В. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Аналіз систем автоматизації бухгалтерського обліку сільськогосподарського підприємства. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 253-255. ISSN 978-617-7346-69-1

Спірінцев, Д. В. та Найдиш, А. В. (2016) Особенности методов интерполяции на примере пакетов символьной математики. Сучасні проблеми моделювання: зб. наук. пр. (7). с. 151-156.

Сушко, Є. В. та Шаров, С. В. (2019) Інформаційна система для аналізу діяльності співробітників: опис функціональних можливостей та програмна реалізація. Сучасний рух науки: тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., (3-4 жовтня 2019 р., м. Дніпро), 3. с. 372-376.

Сіциліцин, Ю. О. (2019) Проблема вибору засобів розробки програмного забезпечення при викладанні дисципліни паралельне програмування у закладах вищої освіти. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (LXXXVI). с. 347-351. ISSN 2413-1865

Сіциліцин, Ю. О. (2022) Формування змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у галузі паралельних обчислень. Педагогічні науки: теорія та практика (2 (42)). с. 105-111.

Сіциліцин, Ю. О. (2023) Моделювання змісту дисципліни «паралельні та розподілені обчислення». Педагогічні науки: теорія та практика (4 (44)). с. 22-28. ISSN 2522-4360

Сіциліцин, Ю. О. (2023) Використання AWS і Heroku для розробки паралельних і розподілених додатків в університетських лабораторіях. Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету : електронне наукове фахове видання., 1 (13). с. 502-515.

Сіциліцин, Ю. О. (2019) Аналіз можливостей використання одноплатних комп’ютерів Raspberry при викладанні розподілених та паралельних обчислень. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). с. 92-99. ISSN 2412-9208

Сіциліцин, Ю. О. та Конюхов, С. Л. (2020) Вибір мови програмування математичної моделі для адаптивних систем навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 177-178.

Сіциліцин, Юрій Олександрович (2023) Впровадження штучного інтелекту в освітній процес університету на прикладі ChatGPT: проблема дотримання академічної доброчесності. Стратегічні орієнтири освіти та реабілітації в умовах воєнного стану та повоєнного часу: проблеми, рішення, перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції.

Сіциліцин, Юрій Олександрович та Осадчий, Вячеслав Володимирович (2021) Моделювання навчального обчислювального кластеру на основі одноплатних комп’ютерів Raspberry для навчання розподіленого програмування. Інформаційні технології і засоби навчання, 81 (1). с. 97-108. ISSN 2076-8184

Телегін, М. Е. (2019) Використання освітньої платформи Edera для підготовки до ЗНО. Травневі наукові читання: тези доп. ХVІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (14 травня 2019 р., м. Дніпро). с. 65-70.

Тугай, М. Ю. та Чорна, А. В. (2018) Аналіз вільного програмного забезпечення для роботи з комп’ютерними мережами. Сучасний рух науки: тези доп. III Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 грудня 2018 р., Дніпро). с. 1354-1359.

Французевич, О. Ю. та Чорна, А. В. (2019) Особливості розробки мобільного додатку «Куратор академічних груп». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 314-317. ISSN 978-617-7566-82-2

Фурманова, Н. І. та Фарафонов, О. Ю. та Малий, О. Ю. та Сіциліцин, Ю. О. (2017) Удосконалення методу пошуку рішень для розв’язку задачі оптимізації з використанням генетичного алгоритму шляхом попередньої кластеризації. Технология приборостроения (2). с. 6-9.

Хіміч, В. М. та Наумук, О. В. (2017) Розробка дистрибутиву для комп’ютерних класів університету на базі операційної системи Ubuntu. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 276-279. ISSN 978-617-7346-69-1

Цибух, О. та Балута, В. С. (2017) Аналіз використання електронних систем моніторингу успішності студентів ВНЗ України. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 279-282. ISSN 978-617-7346-69-1

Чемерис, Г. Ю. (2018) Основи комп’ютерного дизайну як чинник модернізації змісту професійної освіти майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 279-284. ISSN 2219-5203

Чемерис, Г. Ю. (2019) Важливість емпатії та рефлексії у процесі проектування користувацького інтерфейсу. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 184-186.

Чемерис, Г. Ю. (2019) Особливості проектування користувацького інтерфейсу для доповненої реальності. Перспективи розвитку машинобудування та транспорту - 2019: зб. тез доп. І-ї Міжнар. наук.-техн. конф.. с. 379-381.

Чемерис, Г. Ю. та Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Круглик, В. С. (2019) Increase of the level of graphic competence future bachelor in computer sciences in the process of studying three-dimensional modeling. ICT in Education, Research, and Industrial Applications. Proceedings of the 15th International Conference ICTERI 2019, 2. с. 17-28.

Чередниченко, А. В. та Крашеніннік, І. В. (2018) Використання середовища Alice 3 для розробки навчальних проектів у сьомому класі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 341-345.

Чорна, А. В. (2013) Порівняльна характеристика статистичних пакетів проведення обробки статистичних даних. Zbi?r raport?w naukowzch. „Teoretzcheyne i praktzcyne innowacje naukowe”. (29.01.2013-31.01.2013) , 2. с. 33-37. ISSN 978-83-63620-90-5

Чорна, А. В. (2013) Обробка експериментальних даних за результатами педагогічного експерименту засобами комп’ютерних статистичних пакетів. Педагогічний дискурс (14). с. 453-457.

Чорна, А. В. (2014) Організація самостійної роботи студентів засобами електронного підручника з дисципліни «Операційні системи і системне програмування». Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. (42-43). с. 205-210. ISSN 2074-8922

Чорна, А. В. (2016) Можливості використання комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення під час вивчення дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (48-49). с. 221-227. ISSN 2074-8922

Чорна, А. В. (2015) Автоматизований навчально-контролюючий комплекс з дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (7). с. 214-221. ISSN 978-617-7055-91-3

Чорна, А. В. (2016) Особливості використання дистанційного курсу з дисципліни «Операційні системи та системне програмування». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (8). с. 326-330. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. (2019) Інтерактивна панель, як засіб професійного розвитку вчителя. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. с. 291-295.

Чорна, А. В. (2019) Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Інноваційна педагогіка, 2 (19). с. 125-130. ISSN ISSN 2663-6085

Чорна, А. В. (2021) Особливості проведення навчальної практики студентами ОП «Професійна освіта. Комп’ютерні технології». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 179-183. ISSN 978-617-7346-69-1

Чорна, А. В. (2018) Agile-методології у процесі навчання інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 350-355. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. (2017) Використання системи Bitrix24 для формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2017): тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 78-82.

Чорна, А. В. (2019) Навчання основам робототехніки з використанням Lego Mindstorms EV3. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 317-320. ISSN 978-617-7566-82-2

Чорна, А. В. (2018) Можливості використання мобільного додатку Lightbot: Code hour. Сучасний рух науки: тези доп. III міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (6-7 грудня 2018 р, Дніпро). с. 1478-1482.

Чорна, А. В. (2019) Використання системи Redmine для організації проектної діяльності в процесі підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019): матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 81-83.

Чорна, А. В. та Аброімова, Н. С. (2016) Персональне електронне середовище для учителів молодших класів. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 8-11. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Барієва, А.І. (2016) Характеристика інтерактивного курсу «Програмування». Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 27-31. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Варава, Т. Д. (2016) Етапи створення комп'ютерної системи обліку матеріальних цінностей. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 65-69. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Деменок, К. С. (2018) Порівняльний аналіз версій операційної системи Android. In?ynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju wsp??czesnej nauki: zbi?r artyku??w naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej (29.12.2018- 30.12.2018). с. 37-41. ISSN 978-83-66030-72-5

Чорна, А. В. та Криворучко, Н. В. (2016) Структура автоматизованого робочого місця медичної сестри загальноосвітньої школи. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (8). с. 125-130. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Лучко, А. О. (2021) Особливості навчального курсу «Розробка та програмування дронів». Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 12. с. 183-187. ISSN 978-617-7346-69-1

Чорна, А. В. та Таганова, Д. В. (2018) Використання алгоритмів розв’язування графічних задач засобами Python. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 310-315. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Хрептус, В. С. (2017) Особливості побудови 3d моделі університету. Сучасна наука та перспективи : матеріали регіональної internet-конф. молодих учених . с. 98-101.

Чорна, А. В. та Хіміч, В. М. та Шаров, С. О. (2018) Моделювання впливу неконтрольованих факторів на статистичний розподіл випадкових величин, підпорядкованих нормальному закону. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). с. 334-341. ISSN 978-617-7346-32-5

Чорна, А. В. та Шиян, І. О. та Компанієць, А. А. та Демченко, О. О. (2018) Функціоналіні особливості мобільного додатку для підготовки абітурієнтів до ЗНО. In?ynieria i technologia. Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju wsp??czesnej nauki: zbi?r artyku??w naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej. с. 13-16.

Чорна, Альона Віталіївна (2023) Особливості вивчення освітньої робототехніки в умовах дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць. (13). с. 425-427.

Чорна, Альона Віталіївна та Сердюк, Ірина Миколаївна та Онищенко, Лідія Віталіївна (2023) Інтегрований урок як сучасна форма навчання інформатики. WayScience: Progressive Opportunities and Solutions of Advanced Society: 1st International Scientific and Practical Internet Conference. с. 162-164.

Чорний, П. В. та Чорна, А. В. (2019) Використання засобі віртуальної реальності в освітньому просторі. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 320-322. ISSN 978-617-7566-82-2

Шаров, С. В. та Близнюк, Я. А. (2015) Вибір інструментального засобу для розробки довідково-інформаційної системи. Всеукраїнська Internet-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення» (14). с. 12-15.

Шаров, С. В. та Копустинський, К. В. (2016) Напрямки використання інтелектуальних інформаційних систем. Інформаційні технології в освіті та науці збірник наук. праць (8). с. 122-125.

Шаров, С. В. та Лубко, Д. В. (2017) Розробка інтелектуальної інформаційної системи для птахівництва. Системи обробки інформації, 4 (150). с. 170-174. ISSN 1681-7710

Шаров, С. В. та Мусаєва, А. Е. (2016) Огляд інструментальних засобів для створення експертної системи. Інформаційні технології в освіті та науці збірник наук. праць (8). с. 199-203.

Шаров, С. В. та Петровський , В. В. (2015) Огляд нереляційних баз даних. Всеукраїнська Internet-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення» (14). с. 16-18.

Шаров, С. В. та Печерський, Р. В. (2017) Аналіз інструментальних засобів для розробки експертної системи медичної лабораторії. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: зб. тез доп. Міжнар. наук. Інтернет-конф. (м. Тернопіль, 17 травня 2017 р.). с. 87-90.

Шаров, С. В. та Печерський, Р. В. та Козлов, С. М. та Шарова, Т. М. (2020) Розробка навчальної експертної системи для компаративного аналізу художніх творів. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. Серія: Професійна освіта (1). с. 34-41.

Шаров, С. В. та Скрипка, С. О. (2016) Створення звітів у середовищі Delphi засобами бібліотеки QuickReport. Інформаційні технології в освіті та науці збірник наук. праць (8). с. 258-261.

Шаров, С. В. та Терьошина, І.М. (2016) Варіанти здійснення до СУБД Firebird із середовища Delphi. Інформаційні технології в освіті та науці збірник наук. праць (8). с. 333-337.

Шаров, С. В. та Хромишев, О. В. (2014) Аналіз можливостей інструментальних засобів для роботи з СУБД MySQL. Інформаційні технології проектування: зб. наук. пр. магістрантів та студентів. с. 102-107.

Шаров, С. В. та Хрустальов , С. О. (2016) Інструментальні засоби та етапи розробки експертних систем. Зб. наук. пр. Харківського національного університету Повітряних Сил, 4 (49). с. 105-109. ISSN 2073-7378

Шаров, С.В. та Земляна, І. М. (2015) Розробка програмного комплексу навчальних тренажерів з дисципліни «Архітектура ЕОМ». Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і освіти (7). с. 56-60.

Шарова, Т. М. та Шаров, С. В. (2016) Особливості використання електронного засобу навчального призначення “Тарасовими стежками”. Чарнобылем не зарасце: традыцыі матэрыяльнай і духоўнай культуры Усходняга Палесся : зборнік навуковых артыкулаў, 2. с. 208-216.

Шиян, І. О. та Демченко, О. О. та Компанієць, А. А. та Чорна, А. В. (2018) Принципи розробки моделі бойової машини засобами біомімікрії. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6 (2). с. 27-36. ISSN ISSN: 2521-1234 online

Шумейко, Р. В. (2020) Розробка програмного комплексу для обліку товарів на складі. Сучасна наука у контексті євроінтеграційних процесів: тези доп. ХХVІI міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (02 березня 2020 р., м. Полтава), 1. с. 19-24.

Щербина, Олександр (2015) Створення навчальних інтерактивних електронних посібників у віртуальному середовищі moodle. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 300-304. ISSN 2219-5203

Книга

Чемерис, Г. Ю. та Осадча, К. П. (2019) Проектування користувацького інтерфейсу: навчальний посібник для викладачів та студентів закладів вищої освіти. ФОП Однорог Т.В., Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Патент

Конюхов Сергій Леонідович, Крашеніннік Ірина Володимирівна (2021) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір Літературний твір навчального характеру «Лабораторні роботи з дисципліни «Програмування» (мова JavaScript) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальностей 122 Комп’ютерні науки, 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології). Частина 1». 109992.

Крашеніннік Ірина Володимирівна (2021) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Літературний твір навчального характеру «Програма навчального тренінгу «NoSQL бази даних: MongoDB і ASP.NET MVC» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальностей 122 Комп’ютерні науки, 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)». 110268.

Навчальний матеріал

Шаров, С. В. (2015) Методичні рекомендації до лабораторних робіт з курсу «Розробка та супровід баз знань». [Навчальний матеріал]

Інший

Букреєв, Д. О. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №84127 "Комп'ютерна програма «Програмний засіб для прогнозування вступу абітурієнтів до вищих навчальних закладів». Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Київ.

Корецький, О. С. та Чорна, А. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №76850 Комп`ютерна програма "Онлайн путівник абітурієнта". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Муждабаєв, А. М. та Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму "Виявлення та аналізу дефектів поверхонь" № 87532 від 08.04.2019 р. Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Круглик, В. С. та Прокоф’єв, Є. Г. та Сердюк, І. М. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86170 "Літературний твір навчально-методичного характеру "Unix-подібні операційні системи". Міністерство економічного розвитку і торгівлі.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Крашеніннік, І. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на збірку літературних творів навчального характеру № 96392"Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Побудова комутованих комп'ютерних мереж". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Наумук, І. М. та Наумук, О. В. та Сердюк, І. М. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на Літературний твір навчального характеру "Матеріали для виконання лабораторних робіт з курсу "Охорона праці в галузі" № 96391. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, В. В. та Ліхачов, Д. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95834 "Комп'ютерна програма "Програмний комплекс автоматизаії закладів HoReCa". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, В. В. та Ліхачов, К. С. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №95282 "Комп'ютерна програма "Мобільний додаток "Доповнена реальність інтерактивної фурнітури з можливістю управляти об’єктами". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. та Сердюк, І. М. (2011) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №41152 "Книга "Вступ до спеціальності програміста". Державна служба інтелектуальної власності України.

Чемерис, Г. Ю. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір навчального характеру «Навчально-методичний комплекс з дисципліни “Комп’ютерна графіка (3D моделювання)”» № 89254. Міністерство економіки і торгівлі України, Міністерство економіки і торгівлі України.

Чемерис, Г. Ю. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір навчального характеру «Навчально-методичний комплекс з дисципліни “Проектування користувацького інтерфейсу”» № 84871. Міністерство економіки і торгівлі України, Міністерство економіки і торгівлі України.

Чемерис, Г. Ю. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір навчального характеру "Методичні рекомендації з лабораторних робіт з проектування користувацького інтерфейсу" № 89257. Міністерство економіки і торгівлі України, Міністерство економіки і торгівлі України.

Чемерис, Г. Ю. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір навчального характеру №94936 "Методичні рекомендації з дисципліни "Комп’ютерна графіка (3D моделювання)". Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Чемерис, Г. Ю. та Осадча, К. П. (2019) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на літературний твір навчального характеру "Навчальний посібник для викладачів та студентів закладів вищої освіти "Проектування користувацького інтерфейсу"" № 89256. Міністерство економіки і торгівлі України, Міністерство економіки і торгівлі України.

Чорна, А. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на комп'ютерну програму «Електронний підручник «Офісні комп’ютерні технології»» № 101362 від 22.12.2020 р. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Чорна, А. В. та Криворучко, Н. В. (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №98584 "Комп'ютерна програма «Автоматизоване робоче місце медичної сестри загальноосвітньої школи». Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Київ.

Чорна, А. В. та Пасічний, К. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79364 Комп`ютерна програма "Корпоративна система управління ідеями". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Чорна, Альона Віталіївна та Варава, Тетяна Дмитрівна (2020) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 98408 Комп'ютерна програма «Облік матеріальних цінностей загальноосвітньої школи». Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Київ.

Шиян, І. О. та Демченко, О. О. та Компанієць, А. А. та Чорна, А. В. (2018) Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №79365 Комп`ютерна програма "Мобільний додаток "Історія України ЗНО 2018". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Цей список був створений у Thu Mar 28 23:15:50 2024 EET.