МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра методики викладання германських мов" та Рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 38.

Стаття

Didur, O. A. та Kulbachko, Yu. L. та Maltsev, Ye. І. та Konovalenko, T. V. (2018) Ecology of soil algae cenoses in Norway maple plantation in the recultivated territory of the Western Donbas (Ukraine). Ukrainian Journal of Ecology, 8 (1). с. 865-872. ISSN ISSN: 2520-2138

Goncharova, О. А. та Konovalenko, T. V. (2018) Future English Language Teachers' Life Skills Development in Methodology Course. Studies in Comparative Education: Biannual scientific journal in Education (1). с. 98-104.

Konovalenko, T. V. та Goncharova, О. А. (2018) Future English Language Teachers' Life Skills Development in Methodology Course. Порівняльно-педагогічні студії (1 (35)). с. 98-104. ISSN 2306-5532

Konovalenko, T. V. та Goncharova, О. А. (2018) Future English language teachers’ life skills development in the Methodology course. Порівняльно-педагогічні студії (1 (35)). с. 98-104.

Kotliarova, V. та Kulikov, L. та Tkach, M. (2018) The Use of Narratives in Teaching English. Science, Research, Development. Pedagogy: Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 28-30.

Баранцова, І. О. (2018) Інтеркультурність як основа сучасного освітнього простору. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку. с. 11-16.

Баранцова, І. О. (2018) Innovative aspects of intercultural communication in the process of foreign language learning. International Scientific Gerald (8). с. 56-62.

Баранцова, І. О. (2018) Modern Trends in Intercultural Education. Children and Schools, 40 (4 (2)). с. 411-417. ISSN ISSN 1532-8759

Баранцова, І. О. та Єременко, Д. В. та Єременко, Л. В. (2018) Основні тенденції розвитку світової літератури першої половини ХХ ст. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 121-133.

Баранцова, І. О. та Гогунська, І. В. та Заболотна, Д. Д. (2018) Етногенез українського народу і культура міжетнічних відносин. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 397-401.

Баранцова, І. О. та Кальченко, В. Н. (2018) Вираження елементів комічного в художньому тексті. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 133-138.

Гончарова, О. А. та Коноваленко, Т. В. (2018) Main tendencies of the development of the pre-service language teacher education in Ukraine. World of Science, 1 (29). с. 7-10.

Гурова, Т. Ю та Гуров, С. Ю. та Рябуха, Т. В. (2018) Методичні засади навчання фонетики англійської мови студентів-філологів за допомогою освітніх інтернет-ресурсів. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (14-16 червня, Мелітополь, Україна). с. 89-93.

Коноваленко, Т. В. (2018) Історія людства у романі Салмана Рушді «Два роки, вісім місяців і двадцять вісім ночей». Художні феномени в історії світової літератури: перехід мови в письменництво («Постколоніальні стратегії»): тези доп. ІV Міжнар. наук. конф.. с. 63-64.

Коноваленко, Т. В. (2018) Типологія образів у магічно-реалістичній і химерній прозі. Literary Imagination, 19 (3(2)). с. 744-751. ISSN ISSN 1523-9012

Коноваленко, Т. В. (2018) Modes of Learning and Teaching in Methodology Session. Inspiring Professional Excellence in Teaching Languages: IV International spring symposium proceedings. с. 99-106.

Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2018) Формування життєвих навичок майбутніх учителів англійської мови на заняттях з методики. Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 134-137.

Коноваленко, Т. В. та Жукова, Г. Д. (2018) Створення умов для ситуативно спрямованого навчання англомовного говоріння. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.ї конф.. с. 279-284.

Коноваленко, Т. В. та Насалевич, Т. В. (2018) Новые ИТ-технологии в обучении английскому языку. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 14–16 черв. 2018 р.. с. 141-143.

Коноваленко, Т. В. та Перебийніс, І. І. (2018) Образ «маленької людини» в оповіданнях О.Генрі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр. (8). с. 96-99.

Коноваленко, Т. В. та Рутковська, А. М. (2018) Психологічні передумови індивідуалізації навчання англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 284-288.

Котлярова, В. Ю. та Ткач, М. В. (2018) Навчання професійно спрямованого аудіювання на заняттях з англійської мови. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр.. с. 103-105. ISSN 2519-2558

Матюха, Г. В. (2018) Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. с. 322-325.

Матюха, Г. В. та Вітківська, Л. В. (2018) Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. с. 113-116.

Матюха, Г. В. та Долодарова, І. М. та Лінник, А. С. (2018) Сучасні методи навчання лексики аглійської мови. «Children & Schools», 40 (4 (2)). с. 428-435.

Матюха, Г. В. та Мігуля, К. С. (2018) Навчання школярів аудіювання англійською мовою. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. с. 325-328.

Матюха, Г. В. та Однороманенко, М. В. (2018) Шляхи підвищення мотивації старшокласників до вивчення іноземних мов. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. с. 116-119.

Матюха, Г. В. та Опара, Н. С. (2018) Самостійна робота старшокласників з вивчення англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (8). с. 151-153.

Тарасенко, Т. В. та Горлова, О. О. (2018) Formation of tolerant attitude towards foreign culture in teaching english. Science, research, development. Pedagogy (2). с. 11-12.

Тарасенко, Т. В. та Де Граеве, О. (2018) Formation of the future philologist’s language culture. Science, research, development. Pedagogy: monografia pokonferencyjna, (11). с. 15-17.

Ткач, М. В. та Зіненко, Н. В. (2018) Принципи та критерії навчання іноземної мови в немовному вузі. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 351-354.

Харченко, Т. І. (2018) Прагматичний компонент перекладу. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві (Мелітополь, 27-28 вересня 2018 р.). с. 393-396.

Монографія

Коноваленко, Т. В. та Матюха, Г. В. та Баранцова, І. О. та Денисенко, Н. В. та Гармаш, О. Л. та Гуров, Сергій та Гурова, Тетяна та Мілько, Н. Є та Зіненко, Н. В. та Котлярова, В. Ю. та Харченко, Т. І. та Тарасенко, Т. В. та Куликова, Л. А. та Рябуха, Т. В. та Байтерякова, Наталія та Ткач, М. В. та Гостіщева, Н. О. та Камишова, Т. М. та Насалевич, Т. В. (2018) Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві: колективна монографія. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Матюха, Г. В. та Зіненко, Н. В. (2018) Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві. Сучасні методи навчання лексики англійської мови. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2018) Формування життєвих навичок майбутніх учителів англійської мови на заняттях з методики. In: Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету).

Книга

Баранцова, І. О. (2018) Перекладознавство. МДПУ, Мелітополь.

Навчальний матеріал

Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2018) Vocabulary Evaluation Tests (Тести для контролю рівня сформованості лексичних навичок англійської мови) Спеціальності: 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) 014.02 Середня освіта. Мова і література (англійська) 014.01 Середня освіта. Українська мова і література. [Навчальний матеріал]

Коноваленко, Т. В. та Рябуха, Т. В. (2018) Порівняльна типологія англійської та української мов. [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Sun May 5 12:52:16 2024 EEST.