MDPU Repository

Створення умов для ситуативно спрямованого навчання англомовного говоріння

Коноваленко, Т. В. and Жукова, Г. Д. (2018) Створення умов для ситуативно спрямованого навчання англомовного говоріння. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.ї конф.. pp. 279-284.

[img]
Preview
Text
Збiрник_МАТЕРIАЛИ_IV_МIЖНАРОДНОI_НАУК_Коноваленко_Жукова.pdf

Download (452kB) | Preview

Abstract

Ситуативно спрямоване навчання говоріння у вищій школі має відбуватися за сферами спілкування, передбаченими Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти [1], у комплексі з навчанням читання, 280 аудіювання і письма, оскільки тільки комплексний підхід до розвитку вмінь може забезпечити максимальний результат. Мовні вправи контекстуалізуються в межах сфер спілкування, які можуть мати досить широкий діапазон, проте з метою практичності звужуються до такого переліку: особиста, публічна, професійна й освітня сфери. Методично доцільним вважається не ізолювати навчання діалогічного мовлення від навчання монологічного мовлення, адже у природних ситуаціях будь-який зразок мовлення є спрямованим на когось, навіть якщо людина розмовляє сама з собою. Навчання діалогічної і монологічної форм говоріння має відбуватися у різних режимах, тобто у вигляді індивідуальної, парної, групової і фронтальної роботи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра англійської філології та методики викладання англійської мови
Depositing User: Кафедра англійської філології та методики викладання англійської мови
Date Deposited: 15 May 2019 11:48
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3198

Actions (login required)

View Item View Item