MDPU Repository

Психологічні передумови індивідуалізації навчання англійської мови

Коноваленко, Т. В. and Рутковська, А. М. (2018) Психологічні передумови індивідуалізації навчання англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 284-288.

[img]
Preview
Text
Збiрник_МАТЕРIАЛИ_IV_МIЖНАРОДНОI_НАУК_Коноваленко_Рутковс_ка.pdf

Download (451kB) | Preview

Abstract

В останні два десятиріччя в Україні відбулися суттєві зміни соціальних пріоритетів, які знайшли своє відображення у впровадження гуманістичної парадигми в освітній простір. Причина цього – зростаюче розуміння того, що основною цінністю сучасного суспільства є професійно і соціально 285 компетентна особистість, здатна до ефективної діяльності в різних сферах. Як зазначає М. Ткаченко, гуманістична освітня парадигма основною цінністю визнає людину, розглядаючи культуру і соціум як взаємопов‘язані детермінанти освіти, спрямовані на підтримку процесів індивідуального саморозвитку і самовизначання особистості. Основним завданням освітніх закладів є розвиток особистості, а головним результатом – становлення унікальної індивідуальності учня [4, с. 45]. Гуманістична педагогіка передбачає навчання, центроване на учня й орієнтована на саморозвиток особистості, врахування природної індивідуальності, велику самостійність. Однією з актуальних проблем методики викладання англійської мови у загальноосвітній школі є використання індивідуального підходу. Причини виникнення цієї проблеми викликані невмінням учителів знайти оптимальне поєднання індивідуальних, групових і фронтальних форм роботи при вивченні англійської мови. Інші труднощі пов‘язані з визначенням індивідуальних особливостей особистості учня та організацією на цій основі діяльності вчителя, спрямованої на розвиток розумових здібностей кожного учня.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра англійської філології та методики викладання англійської мови
Depositing User: Кафедра англійської філології та методики викладання англійської мови
Date Deposited: 17 May 2019 06:02
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3199

Actions (login required)

View Item View Item