Елементи, в яких Відділ: "Кафедра методики викладання германських мов" та Рік: 2018
Число елементів: 38. DDidur, O. A. та Kulbachko, Yu. L. та Maltsev, Ye. І. та Konovalenko, T. V. (2018) Ecology of soil algae cenoses in Norway maple plantation in the recultivated territory of the Western Donbas (Ukraine). Ukrainian Journal of Ecology, 8 (1). с. 865-872. ISSN ISSN: 2520-2138 GGoncharova, О. А. та Konovalenko, T. V. (2018) Future English Language Teachers' Life Skills Development in Methodology Course. Studies in Comparative Education: Biannual scientific journal in Education (1). с. 98-104. KKonovalenko, T. V. та Goncharova, О. А. (2018) Future English Language Teachers' Life Skills Development in Methodology Course. Порівняльно-педагогічні студії (1 (35)). с. 98-104. ISSN 2306-5532 Konovalenko, T. V. та Goncharova, О. А. (2018) Future English language teachers’ life skills development in the Methodology course. Порівняльно-педагогічні студії (1 (35)). с. 98-104. Kotliarova, V. та Kulikov, L. та Tkach, M. (2018) The Use of Narratives in Teaching English. Science, Research, Development. Pedagogy: Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 28-30. ББаранцова, І. О. (2018) Інтеркультурність як основа сучасного освітнього простору. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку. с. 11-16. Баранцова, І. О. (2018) Перекладознавство. МДПУ, Мелітополь. Баранцова, І. О. (2018) Innovative aspects of intercultural communication in the process of foreign language learning. International Scientific Gerald (8). с. 56-62. Баранцова, І. О. (2018) Modern Trends in Intercultural Education. Children and Schools, 40 (4 (2)). с. 411-417. ISSN ISSN 1532-8759 Баранцова, І. О. та Єременко, Д. В. та Єременко, Л. В. (2018) Основні тенденції розвитку світової літератури першої половини ХХ ст. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 121-133. Баранцова, І. О. та Гогунська, І. В. та Заболотна, Д. Д. (2018) Етногенез українського народу і культура міжетнічних відносин. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 397-401. Баранцова, І. О. та Кальченко, В. Н. (2018) Вираження елементів комічного в художньому тексті. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 133-138. ГГончарова, О. А. та Коноваленко, Т. В. (2018) Main tendencies of the development of the pre-service language teacher education in Ukraine. World of Science, 1 (29). с. 7-10. Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2018) Vocabulary Evaluation Tests (Тести для контролю рівня сформованості лексичних навичок англійської мови) Спеціальності: 035.04 Германські мови та літератури (переклад включно) 014.02 Середня освіта. Мова і література (англійська) 014.01 Середня освіта. Українська мова і література. [Навчальний матеріал] Гурова, Т. Ю та Гуров, С. Ю. та Рябуха, Т. В. (2018) Методичні засади навчання фонетики англійської мови студентів-філологів за допомогою освітніх інтернет-ресурсів. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (14-16 червня, Мелітополь, Україна). с. 89-93. ККоноваленко, Т. В. (2018) Історія людства у романі Салмана Рушді «Два роки, вісім місяців і двадцять вісім ночей». Художні феномени в історії світової літератури: перехід мови в письменництво («Постколоніальні стратегії»): тези доп. ІV Міжнар. наук. конф.. с. 63-64. Коноваленко, Т. В. (2018) Типологія образів у магічно-реалістичній і химерній прозі. Literary Imagination, 19 (3(2)). с. 744-751. ISSN ISSN 1523-9012 Коноваленко, Т. В. (2018) Modes of Learning and Teaching in Methodology Session. Inspiring Professional Excellence in Teaching Languages: IV International spring symposium proceedings. с. 99-106. Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2018) Формування життєвих навичок майбутніх учителів англійської мови на заняттях з методики. In: Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету). Коноваленко, Т. В. та Гончарова, О. А. (2018) Формування життєвих навичок майбутніх учителів англійської мови на заняттях з методики. Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 134-137. Коноваленко, Т. В. та Жукова, Г. Д. (2018) Створення умов для ситуативно спрямованого навчання англомовного говоріння. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.ї конф.. с. 279-284. Коноваленко, Т. В. та Матюха, Г. В. та Баранцова, І. О. та Денисенко, Н. В. та Гармаш, О. Л. та Гуров, Сергій та Гурова, Тетяна та Мілько, Н. Є та Зіненко, Н. В. та Котлярова, В. Ю. та Харченко, Т. І. та Тарасенко, Т. В. та Куликова, Л. А. та Рябуха, Т. В. та Байтерякова, Наталія та Ткач, М. В. та Гостіщева, Н. О. та Камишова, Т. М. та Насалевич, Т. В. (2018) Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві: колективна монографія. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. Коноваленко, Т. В. та Насалевич, Т. В. (2018) Новые ИТ-технологии в обучении английскому языку. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 14–16 черв. 2018 р.. с. 141-143. Коноваленко, Т. В. та Перебийніс, І. І. (2018) Образ «маленької людини» в оповіданнях О.Генрі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр. (8). с. 96-99. Коноваленко, Т. В. та Рутковська, А. М. (2018) Психологічні передумови індивідуалізації навчання англійської мови. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 284-288. Коноваленко, Т. В. та Рябуха, Т. В. (2018) Порівняльна типологія англійської та української мов. [Навчальний матеріал] Котлярова, В. Ю. та Ткач, М. В. (2018) Навчання професійно спрямованого аудіювання на заняттях з англійської мови. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр.. с. 103-105. ISSN 2519-2558 ММатюха, Г. В. (2018) Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. с. 322-325. Матюха, Г. В. та Вітківська, Л. В. (2018) Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. с. 113-116. Матюха, Г. В. та Долодарова, І. М. та Лінник, А. С. (2018) Сучасні методи навчання лексики аглійської мови. «Children & Schools», 40 (4 (2)). с. 428-435. Матюха, Г. В. та Зіненко, Н. В. (2018) Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві. Сучасні методи навчання лексики англійської мови. Інший. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь. Матюха, Г. В. та Мігуля, К. С. (2018) Навчання школярів аудіювання англійською мовою. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. с. 325-328. Матюха, Г. В. та Однороманенко, М. В. (2018) Шляхи підвищення мотивації старшокласників до вивчення іноземних мов. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. с. 116-119. Матюха, Г. В. та Опара, Н. С. (2018) Самостійна робота старшокласників з вивчення англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (8). с. 151-153. ТТарасенко, Т. В. та Горлова, О. О. (2018) Formation of tolerant attitude towards foreign culture in teaching english. Science, research, development. Pedagogy (2). с. 11-12. Тарасенко, Т. В. та Де Граеве, О. (2018) Formation of the future philologist’s language culture. Science, research, development. Pedagogy: monografia pokonferencyjna, (11). с. 15-17. Ткач, М. В. та Зіненко, Н. В. (2018) Принципи та критерії навчання іноземної мови в немовному вузі. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 351-354. ХХарченко, Т. І. (2018) Прагматичний компонент перекладу. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві (Мелітополь, 27-28 вересня 2018 р.). с. 393-396. |