Матюха, Г. В. (2018) Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. с. 322-325.
Text
Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Відповідно до «Концепції нової української школи» [1], завданням «нової школи» є допомогти виявити і розвинути природні таланти, здібності і можливості кожної дитини на основі педагогіки партнерства. В «основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками» – рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за кінцевий результат. «Учитель має бути другом, а родина залучена до побудови освітньої траєкторії дитини»
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 03 Вер 2019 11:54 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6287 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |