МДПУ репозиторій

Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи

Матюха, Г. В. (2018) Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. с. 322-325.

[img] Text
Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи.pdf

Скачати (2MB)

Резюме

Відповідно до «Концепції нової української школи» [1], завданням «нової школи» є допомогти виявити і розвинути природні таланти, здібності і можливості кожної дитини на основі педагогіки партнерства. В «основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками» – рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за кінцевий результат. «Учитель має бути другом, а родина залучена до побудови освітньої траєкторії дитини»

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 03 Вер 2019 11:54
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6287

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу