Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи

Матюха, Г. В. (2018) Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. pp. 322-325.

[thumbnail of Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи.pdf] Text
Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи.pdf

Download (2MB)

Abstract

Відповідно до «Концепції нової української школи» [1], завданням «нової школи» є допомогти виявити і розвинути природні таланти, здібності і можливості кожної дитини на основі педагогіки партнерства. В «основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками» – рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за кінцевий результат. «Учитель має бути другом, а родина залучена до побудови освітньої траєкторії дитини»

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com
Date Deposited: 03 Sep 2019 11:54
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6287

Actions (login required)

View Item
View Item