Матюха, Г. В. (2018) Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 верес. 2018 р.. pp. 322-325.
![Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи.pdf [thumbnail of Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагогіка партнерства в навчанні англійської мови – як ключовий компонент формули нової школи.pdf
Download (2MB)
Abstract
Відповідно до «Концепції нової української школи» [1], завданням «нової школи» є допомогти виявити і розвинути природні таланти, здібності і можливості кожної дитини на основі педагогіки партнерства. В «основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками» – рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за кінцевий результат. «Учитель має бути другом, а родина залучена до побудови освітньої траєкторії дитини»
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 03 Sep 2019 11:54 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6287 |