МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Є | І | Б | В | Д | О | Т
Число елементів: 15.

Є

Єрмак, Ю. І. (2018) Організація педагогічної взаємодії класного керівника з батьками учнів-підлітків. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (LXXXIV). с. 67-71. ISSN 2413-1865

Єрмак, Ю. І. (2018) Професійний розвиток викладачів в умовах неперервної педагогічної освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1. с. 218-223. ISSN 2219-5203

І

Ізбаш, С. С. (2018) Андрагог як провідник процесу навчання дорослих. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (2). с. 99-109.

Ізбаш, С. С. та Пахомов, С. А. (2018) Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Молодь і ринок (5). с. 42-48. ISSN 2308-4634

Ізбаш, С. С. та Усатий, В. С. (2018) Компетентність "навчатися впродовж життя" як складова андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 224-232. ISSN 2219-5203

Б

Бунчук, О. В. та Єрмак, Ю. І. (2018) Роль української інтелігенції в провідницькому освітньому русі 1917-1920 рр. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (2). с. 31-41. ISSN ISSN 2412-9208

Бунчук, Оксана (2018) Роль закладів позашкільної освіти у формуванні позитивної мотивації до науково-дослідницької діяльності в учнів старшої школи. Інноваційна педагогіка (8). с. 202-205.

В

Воровка, М. І. (2018) Історіографія теорії та практики розвитку гендерної культури студентства. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (60). с. 17-22. ISSN 1992-5786

Воровка, М. І. (2018) Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження. Інноваційна педагогіка, 1 (7). с. 9-12. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. (2018) Стан історико-педагогічної рефлексії проблеми розвитку гендерної культури студентів. Інноваційна педагогіка (8). с. 19-23. ISSN 2663-6085

Воровка, М. І. (2018) Наративний підхід в історико-педагогічному дослідженні. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (65). с. 17-23. ISSN 2311-5491

Д

Давидова, Світлана (2018) Аналіз структурних складових професійної компетентності учителя образотворчого мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 256-262. ISSN 2219-5203

О

Окса, Микола та Іваненко, Володимир (2018) Виховні ідеали українського козацтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (21). с. 33-39.

Окса, Микола та Олексенко, Каріна (2018) Вплив управління навчальним закладом на якість освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (20). с. 52-56. ISSN 2219-5203

Т

Таблер, Т. І. (2018) Аналіз поняття «інтерактивні методи навчання математики». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (21). с. 212-219. ISSN 2219-5203

Цей список був створений у Fri Apr 26 18:18:17 2024 EEST.