МДПУ репозиторій

Стан історико-педагогічної рефлексії проблеми розвитку гендерної культури студентів

Воровка, М. І. (2018) Стан історико-педагогічної рефлексії проблеми розвитку гендерної культури студентів. Інноваційна педагогіка (8). с. 19-23. ISSN 2663-6085

[img]
Перегляд
Text
Стаття_Одесса 18.pdf

Скачати (121kB) | Перегляд

Резюме

В статті розглянуто стан вивченості теорії і практики розвитку гендерної культури студентів вищих навчальних закладів України на основі аналізу історіографічної та джерельної бази дослідження. З’ясовано, що вивчення та аналіз історичної та історіографічної бази теорії та практики розвитку гендерної культури студентів стає підґрунтям для визначення стану проблеми, що досліджується, а отже конкретизації предмету та завдань дослідження та його наукової новизни. Ключові слова: джерельна база, історіографічна база, гендерна культура студентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 25 Черв 2019 09:23
Останні зміни: 06 Жов 2020 06:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4694

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу