Воровка, М. І. (2018) Стан історико-педагогічної рефлексії проблеми розвитку гендерної культури студентів. Інноваційна педагогіка (8). pp. 19-23. ISSN 2663-6085
Стаття_Одесса 18.pdf
Download (121kB) | Preview
Abstract
В статті розглянуто стан вивченості теорії і практики розвитку гендерної культури студентів вищих навчальних закладів України на основі аналізу історіографічної та джерельної бази дослідження. З’ясовано, що вивчення та аналіз історичної та історіографічної бази теорії та практики розвитку гендерної культури студентів стає підґрунтям для визначення стану проблеми, що досліджується, а отже конкретизації предмету та завдань дослідження та його наукової новизни.
Ключові слова: джерельна база, історіографічна база, гендерна культура студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 25 Jun 2019 09:23 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 06:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4694 |