Воровка, М. І. (2018) Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження. Інноваційна педагогіка, 1 (7). с. 9-12. ISSN 2663-6085
|
Text
Стаття_Одесса_18.pdf Скачати (119kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається важливість класифікації історичних джерел, як однієї з проблем джерелознавства, що є обов’язковим етапом історичного та історико-педагогічного дослідження. Проаналізовано підходи до класифікації історико-педагогічних джерел вітчизняних та закордонних дослідників. Ключові слова: джерельна база, історико-педагогічне джерело; класифікація історико-педагогічних джерел.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 25 Черв 2019 09:35 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 06:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4692 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |