МДПУ репозиторій

Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження

Воровка, М. І. (2018) Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження. Інноваційна педагогіка, 1 (7). с. 9-12. ISSN 2663-6085

[img]
Перегляд
Text
Стаття_Одесса_18.pdf

Скачати (119kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядається важливість класифікації історичних джерел, як однієї з проблем джерелознавства, що є обов’язковим етапом історичного та історико-педагогічного дослідження. Проаналізовано підходи до класифікації історико-педагогічних джерел вітчизняних та закордонних дослідників. Ключові слова: джерельна база, історико-педагогічне джерело; класифікація історико-педагогічних джерел.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 25 Черв 2019 09:35
Останні зміни: 06 Жов 2020 06:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4692

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу