Воровка, М. І. (2018) Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження. Інноваційна педагогіка, 1 (7). pp. 9-12. ISSN 2663-6085
Preview
Стаття_Одесса_18.pdf
Download (119kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається важливість класифікації історичних джерел, як однієї з проблем джерелознавства, що є обов’язковим етапом історичного та історико-педагогічного дослідження. Проаналізовано підходи до класифікації історико-педагогічних джерел вітчизняних та закордонних дослідників.
Ключові слова: джерельна база, історико-педагогічне джерело; класифікація історико-педагогічних джерел.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 25 Jun 2019 09:35 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 06:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4692 |