Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження

Воровка, М. І. (2018) Класифікація джерельної бази як етап історико-педагогічного дослідження. Інноваційна педагогіка, 1 (7). pp. 9-12. ISSN 2663-6085

[thumbnail of Стаття_Одесса_18.pdf]
Preview
Text
Стаття_Одесса_18.pdf

Download (119kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається важливість класифікації історичних джерел, як однієї з проблем джерелознавства, що є обов’язковим етапом історичного та історико-педагогічного дослідження. Проаналізовано підходи до класифікації історико-педагогічних джерел вітчизняних та закордонних дослідників.
Ключові слова: джерельна база, історико-педагогічне джерело; класифікація історико-педагогічних джерел.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 25 Jun 2019 09:35
Last Modified: 06 Oct 2020 06:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4692

Actions (login required)

View Item
View Item