Бунчук, Оксана (2018) Роль закладів позашкільної освіти у формуванні позитивної мотивації до науково-дослідницької діяльності в учнів старшої школи. Інноваційна педагогіка (8). с. 202-205.
Text
стаття Бунчук.pdf Скачати (237kB) |
Резюме
В дослідженні проаналізовано значення Малої академії наук у формуванні позитивної мотивації до науково-дослідницької діяльності в учнів старшої школи. Автор обґрунтовує, що саме закладам позашкільної освіти належить роль у розвитку дитячих дарувань і творчої особистості. Адже, у сучасних умовах швидкого темпу життя, інтелектуальні та мобільні здібності підростаючого покоління набувають усе більшого значення. І перше місце у розвитку означених якостей відіграє науково-дослідницька діяльність школярів в контексті навчального процесу МАНу. В публікації також звертається увага, що науково-дослідницька діяльність учнів старшої школи в умовах МАН буде ефективною, якщо вона правильно вмотивована і приносить реальну наукову та практичну користь.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 09 Вер 2019 11:54 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 07:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6759 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |