Бунчук, Оксана (2018) Роль закладів позашкільної освіти у формуванні позитивної мотивації до науково-дослідницької діяльності в учнів старшої школи. Інноваційна педагогіка (8). pp. 202-205.
стаття Бунчук.pdf
Download (237kB)
Abstract
В дослідженні проаналізовано значення Малої академії наук у формуванні позитивної мотивації до науково-дослідницької діяльності в учнів старшої школи. Автор обґрунтовує, що саме закладам позашкільної освіти належить роль у розвитку дитячих дарувань і творчої особистості. Адже, у сучасних умовах швидкого темпу життя, інтелектуальні та мобільні здібності підростаючого покоління набувають усе більшого значення. І перше місце у розвитку означених якостей відіграє науково-дослідницька діяльність школярів в контексті навчального процесу МАНу. В публікації також звертається увага, що науково-дослідницька діяльність учнів старшої школи в умовах МАН буде ефективною, якщо вона правильно вмотивована і приносить реальну наукову та практичну користь.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
| Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
| Date Deposited: | 09 Sep 2019 11:54 |
| Last Modified: | 06 Oct 2020 07:19 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6759 |




