МДПУ репозиторій

Елементи, в яких автор: "Варіна, Г. Б."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 83.

Стаття

Варіна, Г. Б. та Шевченко, С. В. (2023) Трансформаційна психологічна гра «Розправ крила» Transformational psychological game «Spread wings». Харківський осінній марафон психотехнологій: збірник наук. праць за матеріалами VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 26-28 жовт. 2023 р., Харків. с. 27-31.

Варіна, Г. Б. та Шевченко, С. В. (2022) Євроінтеграційна парадигма імплементації інноваційних технологій у процес розвитку емоційного інтелекту майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання. Журнал сучасної психологі (3 (26)). с. 18-27.

Варіна, Г. Б. (2022) Особливості розвитку саморегуляції таконструктивної міжособистісної взаємодії впроцесі профілактики булінгу середстрашокласників. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 18 листопада 2022 р., м. Одеса. с. 261-266.

Осадчий, В. В. та Варіна, Г. Б. (2022) Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності в систему адаптивного навчання. Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 18 листопада 2022 р., м. Одеса. с. 376-380.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Дослідження творчих здібностей дітей дошкільного віку із ЗПР засобами арт-терапії. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики, 1. с. 56-59.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Психологічні особливості формування та розвитку професійних якостей співробітників. Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: зб. наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 64-67.

Ковальова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Концептуалізація сімейноцентрованого підходу в процесі розвитку адаптивних ресурсів батьків, які виховують дітей з особливими потребами. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 351-360.

Варіна, Г. Б. та Прокоф’єва, О. О. (2020) Генезис психологічного супроводу батьків, які виховують дітей з інвалідизацією, в сучасних трансформаційних умовах. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 320-328.

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Психологічні детермінанти розвитку життєстійкості особистості в сучасних умовах турбулентності. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 185-192.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Психологічна підтримка жінок, які підверглися сімейному насиллю. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 344-351.

Остополець, І. та Варіна, Г. Б. та Степанова, С. (2020) Можливості сервісу «LearningApps» в роботі зі студентами. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 94-100.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Психологічна підтримка жінок, які підверглися сімейному насиллю. Conference Proceedings of the International Scientific Online Conference Topical Issues of Society Development in the Turbulence Conditions. с. 344-351. ISSN ISBN 978-80-89654-67-3

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Ресурсные арт техники: особенности использования куклотерапии и изготовление куклы-мотанки. Науково-популярне видання «Психотерапевт и все для его работы» (9). с. 97-100.

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Ресурсные мак техники: на примере авторских метафорических асоциативных карт «Пристань счастья». Психотерапевт и все для его работы (9). с. 100-103.

Шевченко, С. В. та Гузь, Н. В. та Гузь, В. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Концептуальні засади дослідження емоційного інтелекту як фактору професійного самовизначення старшокласників. Габітус, 2 (13). с. 164-168.

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Аффирмации как эффективный психологический инструмент получения ресурса: на примере авторского набора мотивационных цитат «Расправь крылья». Психологический и социально-педагогический журнал "Диалог" (5(64)). с. 34-38.

Варіна, Г. Б. та Осадчий, В. В. (2020) Підготовка майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (3). с. 49-61. ISSN 2521-1234 online

Варіна, Г. Б. (2020) Пріоритети використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі розвитку професійної стійкості майбутніх фахівців. Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф.з інтернет підтримкою. с. 151-155.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Соціально-психологічні детермінанти, що впливають на розвиток професійного стресу. Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф.з інтернет підтримкою. с. 326-328.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2020) Соціально-психологічні детермінанти, що впливають на розвиток професійного стресу. Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: зб. матеріалів Міжнар. конф.. с. 326-328.

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2019) Метафора метелика у роботі з підструктурами особистості. Теорія та практика сучасної психології, 2 (3). с. 107-110. ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online)

Варіна, Г. Б. (2019) Психологічні особливості дослідження саногенного потенціалу рятувальників державної служби України з надзвичайних ситуацій. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр., XI (20). с. 16-30. ISSN 2072-4772

Варіна, Г. Б. (2019) Психологічні засади роботи з батьками, які виховують дитину з інвалідизуючим захворюванням. Topical issues of the development of modern science: International scientific and practical conference, (December 11-13, 2019). с. 924-934.

Варіна, Г. Б. та Царькова, О. В. (2019) Психологічні засади супроводу сімей, які виховують дітей з інвалідизуючими захворюваннями. Теорія і практика сучасної психології (5). (У процесі публікації)

Варіна, Г. Б. (2019) Особливості саногенного потенціалу особистості в контексті формування професійної стійкості майбутнього психолога. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров’я: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Одеса, ОНУ, 26-27 кітня 2019 р.). с. 88-91.

Варіна, Г. Б. та Каткова, Т. А. (2019) Психологічні засади дослідження феномену життєстійкості. Загальна та медична психологія, 2 (02). с. 94-95.

Варіна, Г. Б. (2019) Психологічні засади роботи з батьками, які виховують дитину з інвалідизуючим захворюванням. The 4 th International scientific and practical conference “Topical issues of the development of modern science”. с. 924-935.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2019) Психологічні детермінанти дослідницької концепції моральної рани батьків, що виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Загальна та медична психологія, 2 (02). с. 96-97.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2019) Порушення психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами: нозологія, психолого-педагогічний контекст. Довідник для педагогічних працівників і батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. с. 18-82.

Каткова, Т. А. та Мельнікова, С. В та Варіна, Г. Б. (2018) Агресивні прояви підлітків як чинник виникнення конфліктних ситуацій у родині. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Психологія: зб. наук. пр. (7). с. 19-23. ISSN ISSN 2415-7384

Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти комунікативно-діалогічної компетентності майбутніх психологів. Психолінгвістика в сучасному світі – 2018. с. 79-81.

Ахтирська, К. Р. та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості виникнення маніпулятивних патернів поведінки у дитини молодшого шкільного віку. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. с. 9-14.

Варіна, Г. Б. (2018) Життєстійкість особистості як чинник психологічного благополуччя майбутніх психологів. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. с. 28-34.

Єремко, К. О. та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості прояву депривації в період підліткової кризи. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. с. 86-93.

Ганзіна, Я. Д. та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти впливу мікроклімату в родині на психологічне благополуччя дитини. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. с. 46-53.

Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості розвитку саногенного потенціалу як чинника професійної стійкості особистості майбутнього психолога. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2 (9)). с. 9-13.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених як один із важливих напрямів профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2 (9)). с. 87-90.

Варіна, Г. Б. та Царькова, О. В. (2018) Психологічні умови патологізації переживання провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Міжнародний журнал загальної і медичної психології (1 (1)). с. 68-78.

Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості розвитку саногенного потенціалу як чинника професійної стійкості особистості майбутнього психолога. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Психологія (2 (9)). с. 9-13.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених, як один із важливих напрямків профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Психологія (2 (9)). с. 87-90.

Каткова, Т. А. та Мельнікова, С. В та Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості прояву агресивної поведінки підлітків в процесі взаємодії з батьками. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (5). с. 111-123. ISSN ISSN 2312-3206.

Варіна, Г. Б. (2018) Концептуальні засади дослідження мотиваційного компоненту професійної стійкості майбутнього психолога в умовах сучасної вищої освіти. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (5). с. 96-100. ISSN ISSN 1813-3405., ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online)

Варіна, Г. Б. та Прокоф'єва, О. О. (2018) Психологічні особливості формування соціальної стійкості майбутнього психолога в процесі професійної підготовки. Академічна студія (1). с. 24-27.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2018) Генезис особливостей психологічного супроводу засуджених на етапі ресоціалізації. Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф.. с. 158-160.

Варіна, Г. Б. (2018) Psychological aspects of the examination of emotional-volitional component of professional sustainability of the future practical psychologist. Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools, 27 (3). с. 106-117.

Царькова, О. В. та Прокоф'єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2018) Self-Harm (Самоушкодження): долаємо разом. Країна знань (9-10). с. 50-53.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2017) Розвиток комунікативних умінь студентів психологічних спеціальностей під час навчання у ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (5). с. 38-43. ISSN 2312-3206

Варіна, Г. Б. (2017) Психологічні детермінанти розвитку життєстійкості особистості в контексті професійної підготовки майбутнього психолога. Актуальні проблеми психології навчання та розвитку. с. 65-68.

Варіна, Г. Б. та Шевченко, С. В. та Денисов, І. Г. (2017) Концептуальні аспекти дослідження компонентів професійної стійкості як чинника ефективної розумової працездатності майбутнього практичного психолога. Теоретичні і практичні проблеми психології: зб. наук. пр. Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Серія: Психологія (3 (44)). с. 253-262.

Варіна, Г. Б. та Каткова, Т. А. (2016) Психологічні особливості особистісної сфери осіб з інвалідизуючими захворюваннями. Realita a perspektivy vyvola spolocnosti: socialne, psyhologicke a politicke aspekty: Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 67-71.

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2016) Вплив успішності навчання на самооцінку молодшого школяра. Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2016: materiály ХІI mezinárodní vědecko-praktická konference (13). с. 58-61.

Варіна, Г. Б. та Харитонова, О. А. (2016) Особливості впливу академічної групи на формування професійної стійкості майбутнього практичного психолога в контексті сучасного освітнього простору. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Психологія, 21 (2 (42)). с. 15-20. ISSN ISSN 2304–1609

Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2016) Залежність професійної активності особистості від її індивідуально-психологічних якостей. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). с. 38-42. ISSN ISSN 2312-3206

Варіна, Г. Б. та Харитонова, О. А. (2016) Особливості впливу академічної групи на процес формування професійної стійкості майбутнього практичного психолога в контексті сучасного освітнього простору. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4 (42)). с. 15-20.

Аверіна, К. С. та Варіна, Г. Б. (2016) Some peculiarities of using coaching technologies in the process of forming the positive I – conception of the future practical psychologist. International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: conference proceedings, Juene 28-30, 2016. с. 100-104.

Варіна, Г. Б. (2016) The main mays of the influence of an academic group on the process of forming the professional stability of the future practical psychologist in the context of the modern educational space. International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: conference proceedings, Juene 28-30, 2016. с. 92-97.

Варіна, Г. Б. (2015) Пропріум професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Наука і освіта (7). с. 9-14.

Чубенко, В. А. та Варіна, Г. Б. (2015) Психологические особенности военнослужащих, которые пребывают на службе в зоне боевых действий. Vedecky pokrok na prelomu tysyachalety – 2015: materialy XI Mezinarodni vedecko -prakticka konference (13). с. 8-11.

Тараненко, В. О. та Варіна, Г. Б. та Аверіна, К. С. (2015) Основні детермінанти копінг-поведінки майбутніх практичних психологів в стресових ситуаціях. Науковий часопис НПУ ім. М. П.Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки, 12 (2 (47)). с. 30-36.

Варіна, Г. Б. та Гузь, Н. В. (2015) Особливості дослідження когнітивного компоненту професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вестник ОНУ имени И. И. Мечникова. Серия: Психология., 20 (2 (36)). с. 19-26.

Гузь, Н. В. та Варіна, Г. Б. (2015) Особливості дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вісник Одеського національного університету. Психологія (2 (36)). с. 20-27.

Варіна, Г. Б. (2015) Соціально-психологічна компетентність як складова моделі професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців : матеріали І міжнар.наук.-практ.конф.. с. 29-31.

Мартинюк, А. Г. та Варіна, Г. Б. (2014) Емпіричне дослідження процесу особистісного становлення майбутнього практичного психолога засобами гештальт-терапії. Наука і освіта (6). с. 75-80. ISSN ISSN 2311-8466

Райко, Г. Ф. та Варіна, Г. Б. (2014) Психологічні детермінанти впливу сімейних конфліктів на формування особистості підлітка. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки, II (121). с. 129-131.

Монографія

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2023) Contemporary technologies and society: innovations, artificial intelligence, and challenges. 3.6. Implementation of coaching technologies in the practice of psychological counselling. Документація. Katowice.

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2021) Психологічні ресурси в умовах життєвої та суспільної кризи: соціальний та особистісний виміри. Особливості емоційних станів студентів-першокурсників в умовах життєвої та суспільної кризи. Інший. ФОП Вишемирський В. С..

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. 3.17. Компʼютерна психодіагностика як виклик сьогодення: на прикладі діяльності лабораторії психофізіологічних досліджень. Документація. Publishing House of Katowice School of Technology, Monograph 41.

Варіна, Г. Б. та Ковальова, О. В. та Титаренко, О. І. (2020) Psychological resources of the individual under the conditions of modern challenges. Життєстійкість особистості як ресурс подолання життєвих криз у родині, яка виховує дитину з обмеженими можливостями здоров’я. Проектний звіт. The Academy of Management and Administration in Opole, Оpole, Польша.

Варіна, Г. Б. та Gworys, Wiesław (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 1.9. Conceptual foundations of the development of personality’s psychological well-being as a factor of future specialist’s professional stability. Проектний звіт. The Academy of Management and Administration in Opole, Польша.

Варіна, Г. Б. та Шевченко, С. В. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 2.4. Features of the use of HC-psychotest in the process of diagnosing personality’s emotional stability. Проектний звіт. The Academy of Management and Administration in Opole, 2020, Польша.

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 2.4. Особливості використання HC-психотесту в процесі діагностики емоційної стійкості особистості. Документація. The Academy of Management and Administration in Opole, Opole.

Варіна, Г. Б. та Прокоф’єва, О. О. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 4.5. Особливості збереження психологічного благополуччя у родині, яка виховує дитину з особливими потребами. Проектний звіт. The Academy of Management and Administration in Opole, Польша.

Варіна, Г. Б. та Ковальова, О. В. (2020) The psychological health of the personality and society: the challenges of today. 4.6. Здоров’язбережні конструкти в контексті внутрішньосімейної взаємодії у родині, яка виховує дитину з інвалідизацією. Проектний звіт. Management and Administration in Opole, Оpole, Польша.

Варіна, Г. Б. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Розвиток саногенного потенціалу особистості, як чинника професійної стійкості майбутнього психолога: стресостійкість та тайм-менеджмент. Інший. Вид-во ФОП Вищемирський В.С., Херсон.

Царькова, О. В. та Варіна, Г. Б. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Системний підхід до психологічної корекції почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами. Проектний звіт. Вид - во ФОП Вишемирський В . С ., Херсон.

Варіна, Г. Б. та Аверіна, К. С. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психологічні детермінанти особистісного прийняття батьками дітей з інвалідизуючими захворюваннями. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)

Варіна, Г. Б. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості використання арт-терапевтичних технологій в процесі психологічного супроводу сімей, які виховують дітей з особливими потребами. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)

Прокоф’єва, О. О. та Варіна, Г. Б. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психологічні аспекти супроводу сімей, що виховують дитину з синдромом раннього дитячого аутизму. Інший. ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харків.

Книга

Прокоф’єва, О. О. та Ковальова, О. В. та Варіна, Г. Б. та Кочкурова, О. В. (2020) Практикум із групової психокорекції. Люкс, Мелітополь.

Царькова, О. В. та Прокоф’єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Царькова, О. В. та Прокоф'єва, О. О. та Каткова, Т. А. та Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання дитини з затримкою психічного розвитку: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Навчальний матеріал

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2020) Интенсивная практика использования метафоры бабочки в психологической работе: подборка авторских техник. [Навчальний матеріал]

Шевченко, С. В. та Варіна, Г. Б. (2019) Навчально-методичні рекомендації щодо роботи з набором метафоричних асоціативних карт «Пристань щастя». [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Thu Apr 25 20:54:38 2024 EEST.