МДПУ репозиторій

Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу

Багрій, Т. Є. (2019) Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne (49). с. 59-60.

[img]
Перегляд
Text
Багрiй_Т.E,_Пол_ща_2019.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

У процесі професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів, як керівників шкільного хорового колективу, особливо гостро стоїть питання використання різноманітних методів навчання. Оволодіння мистецтвом диригування в умовах навчання на музично-педагогічних факультетах відбувається у формі індивідуальних занять.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Тетяна Багрій
Дата внесення: 11 Черв 2020 10:53
Останні зміни: 11 Черв 2020 10:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9735

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу