Багрій, Т. Є. (2019) Методи навчання в класі диригування як складовий компонент навчального процесу. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka: wydanie specjalne (49). с. 59-60.
|
Text
Багрiй_Т.E,_Пол_ща_2019.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
У процесі професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів, як керівників шкільного хорового колективу, особливо гостро стоїть питання використання різноманітних методів навчання. Оволодіння мистецтвом диригування в умовах навчання на музично-педагогічних факультетах відбувається у формі індивідуальних занять.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Тетяна Багрій |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 10:53 |
Останні зміни: | 11 Черв 2020 10:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9735 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |