МДПУ репозиторій

Theoretical and applied aspects of sustainable development. 2.3. Improvement of professional competence of physical culture teacher in the system of postgraduate pedagogical education

Khrystova, Tеtіana та Karabanov, Yevgen та Rebar, Inessa (2020) Theoretical and applied aspects of sustainable development. 2.3. Improvement of professional competence of physical culture teacher in the system of postgraduate pedagogical education. Інший. Publishing House of Katowice School of Technology, Katowice.

[img] Text
Монография 33.pdf

Скачати (3MB)

Резюме

Based on the systematic analysis of scientific and pedagogical literature and generalization of own experience, the pedagogical conditions are grounded, which determine the level of professional competence of the teacher of physical culture in the postgraduate education system. A detailed description of each pedagogical condition is provided and its informative components are revealed, which positively influence the professional development, self-development and self-improvement of the teacher of physical culture during the period of advanced training, pedagogical staff. The generalized algorithm of technology of organization and holding of master classes in physical education at secondary school, which most effectively influence on dynamics of professional competence development of the teacher, is given.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Неконтрольовані ключові слова: pedagogical conditions, professional competence, teacher of physical culture, master-class
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Користувач, що депонує: професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова
Дата внесення: 08 Квіт 2020 09:05
Останні зміни: 08 Квіт 2020 09:05
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8925

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу