МДПУ репозиторій

Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою

Матюха, Г. В. та Вітківська, Л. В. (2018) Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. с. 113-116.

[img] Text
Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою.pdf

Скачати (4MB)

Резюме

Суттєвий вплив на навчальний процес має вікова психологія, адже оволодіння іноземною мовою зорієнтовано на особистість учня. Кожна і юдина є особистістю та має свої особливі психічні властивості. З погляду на це, для ефективного процесу вивчення іноземної мови потрібно враховувати вікові психологічні, пізнавальні можливості та особливості учнів. Аналіз останніх досліджень та публікацій (М. И. Варій, О. М. Лозова, В. М. Поліщук, О. М. Соловова та ін.) свідчить про те, що проблема навчання старшокласників читання англійською мовою є не новою, проте дослідження впливу вікових особливостей учнів старших класів на їх розвиток умінь читання потребує більшої уваги.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 29 Серп 2019 08:56
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6167

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу