МДПУ репозиторій

Елементи, в яких тема: "P Мова та література > PE Англійська мова"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: Д | М | Р | Ч
Число елементів на цьому рівні: 14.

Д

Денисенко, Н. В. та Мілько, Н. Є (2014) Відтворення інверсії як перекладознавча проблема. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. (5). с. 127-137. ISSN ISSN 2412-933X

Денисенко, Н. В. та Мілько, Н. Є. та Музя, Є. М. (2016) Методи інкорпорування топонімів в корпус словника та їх розташування в ньому. МОВА НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ ЧАСОПИС З МОВОЗНАВСТВА (25). с. 115-119. ISSN ISSN 2307—4558

М

Маслова, А. В. (2016) Вправи для навчання магістрантів аналізу автентичного науково-педагогічного тексту англійською мовою. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (144). с. 411-414.

Маслова, А. В. (2015) Использование аутентичных материалов в процессе обучения английской научной речи магистров. Modern Science – Moderni Veda (1). с. 71-76.

Маслова, А. В. (2015) Експериментальна перевірка ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрантів у процесі аналізу фахових досліджень з педагогіки. Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди», 2 (36). с. 483-491.

Маслова, А. В. (2015) Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (136). с. 560-566.

Маслова, А. В. (2016) Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр., 3 (37). с. 137-144.

Музя, Є. М. (2017) Концепты и контрасты: монография. Концепт-топоним и реализация его этнокультурной составляющей в англоязычной лексикографии. Інший. Издательский дом «Гельветика», Одесса.

Музя, Е. М. (2017) Топонимы как отдельный разряд ономастической лексики. Записки з романо-германської філології/ Writings in Romance-Germanic Philology. с. 81-89.

Р

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2018) Використання лексичного підходу на заняттях з домашнього читання у мовному внз. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць, 8. с. 154-156.

Рябуха, Т. В. та Гостищева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2016) «Голландські» ксеноніми в англійській мові. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. пр. (6). с. 53-57. ISSN 978-617-7055-81-4

Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. та Харченко, Т. І. (2018) Літературний текст як засіб формування міжкультурної компетенції майбутніх викладачів іноземної мови. SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT. PEDAGOGY. с. 156-158.

Ч

Чорна, О. О. (2016) Роль языкового заимствования в английском языке как способ обогащения словарного запаса. Матеріали міжнародної конференції "Гуманитарные и естественные науки в стратегическом развитии современного образовательного учреждения". с. 63-65.

Чорна, О. О. (2015) Роль гри на уроках англійської мови на початковому етапі навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (46). с. 83-89.

Цей список був створений у Mon Nov 12 21:15:26 2018 EET.