Таблер, Т. І. (2018) Впровадження інтерактивних методів на уроках математики в новій українській школі. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (14-16 червня 2018 р., м. Мелітополь, Україна). с. 251-253. ISSN ISBN 978-617-7566-25-9
Text
Таблер_ст.pdf Скачати (168kB) |
Офіційний URL: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1962/
Резюме
У статі описано використання інтерактивних методів та засобів на уроках математики для різних ступенів навчання, використання яких направлено на набуття учнями основних компетентностей, які описує програма Нової української школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 23 Січ 2019 12:03 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2667 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |