МДПУ репозиторій

Особливості використання skype та zoom в процесі дистанційного навчання англійської мови

Гончарова, О. А. та Маслова, А. В. (2020) Особливості використання skype та zoom в процесі дистанційного навчання англійської мови. Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукр. наук.-теоретичної конф., (25 листопада 2020 р. Вінниця). с. 29-32.

[img]
Перегляд
Text
Особливості викор. Skype та Zoom.pdf

Скачати (152kB) | Перегляд

Резюме

На сьогоднішній день всі ланки системи освіти України поступово, але вимушено, переходять на запровадження дистанційної форми навчання або окремих її елементів. Пандемія COVID-19 внесла свої корективи у звичну систему навчання школярів та здобувачів вищої освіти не тільки в Україні, але й по всьому світу. У Положенні «Про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України «Деякі питання організації дистанційного навчання» № 1115 від 8 вересня 2020 року, дистанційне навчання трактується як організація освітнього процесу (за дистанційною формою здобуття освіти або шляхом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти) в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх як правило опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яка функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій [3].

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Секція з іноземних мов кафедри початкової освіти
Дата внесення: 28 Груд 2020 13:49
Останні зміни: 28 Груд 2020 13:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10933

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу