Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Організація дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

Братишко, Тамара А. (2020) Організація дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищіх і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (70). pp. 51-55. ISSN 1992-5786

[thumbnail of ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ] Text (ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ)
1.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Статтю присвячено пошуку ефективної організації дистанційного навчання для залучення учнів
з особливими освітніми потребами до уроку.
«Особлива дитина – перш за все дитина, а потім вже особлива» (Л. С. Виготський). Коли йдеться
про учнів з особливими освітніми потребами, дистанційне навчання – це досить ефективне навчання, яке приносить користь усім особливим учням. Не завжди дитина з обмеженими можливостями
почувається добре та може залишитися вдома. Тому ці настанови будуть корисні і після закінчення
карантинних заходів.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Z Статті у наукометричних базах > Web of Science
Depositing User: Users 4531 not found.
Date Deposited: 19 Nov 2021 14:24
Last Modified: 19 Nov 2021 14:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12301

Actions (login required)

View Item
View Item