Братишко, Тамара А. (2020) Організація дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищіх і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (70). pp. 51-55. ISSN 1992-5786
![ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ [thumbnail of ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Статтю присвячено пошуку ефективної організації дистанційного навчання для залучення учнів
з особливими освітніми потребами до уроку.
«Особлива дитина – перш за все дитина, а потім вже особлива» (Л. С. Виготський). Коли йдеться
про учнів з особливими освітніми потребами, дистанційне навчання – це досить ефективне навчання, яке приносить користь усім особливим учням. Не завжди дитина з обмеженими можливостями
почувається добре та може залишитися вдома. Тому ці настанови будуть корисні і після закінчення
карантинних заходів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти Z Статті у наукометричних базах > Web of Science |
Depositing User: | Users 4531 not found. |
Date Deposited: | 19 Nov 2021 14:24 |
Last Modified: | 19 Nov 2021 14:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12301 |