МДПУ репозиторій

Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку підприємств

Ярова, Л. Г. та Альохіна, А. О. (2020) Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку підприємств. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 46-48.

[img]
Перегляд
Text
Альохіна.pdf

Скачати (154kB) | Перегляд

Резюме

В ринкових умовах розвитку економіки відбувається посилення конкуренції, кардинальна зміна технологій, збільшення обсягів вироблених товарів та послуг, які продаються та інформації, яка передається. Для підприємств гостро постає питання виживання і ця ситуація змушує їх шукати нові ефективні форми просування на ринок та позиціонування своїх товарів або послуг. Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології відкривають перед споживачами та підприємствами нові можливості та перспективи, підвищують їх мобільність і комп’ютеризацію. Саме ці фактори найбільш значущі для розвитку Інтернет-маркетингу.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HB Економічна теорія
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 01 Лип 2020 12:18
Останні зміни: 01 Лип 2020 12:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9721

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу