МДПУ репозиторій

Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій

Брянцева, Ганна (2013) Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). с. 70-79. ISSN 2218-5186

ПопередженняДоступна - більш нова версія цього елементу.
[img] Text
Pippo_2013_6_7.pdf

Скачати (270kB)
Офіційний URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_7

Резюме

Обгрунтовано необхідність застосування нових інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Розглянуто проблему використання навчальних презентацій для підвищення ефективності сприйняття матеріалу суб'єктами навчального процесу. Проаналізовано український та зарубіжний науково-педагогічний досвід застосування презентацій в навчальному процесі. Розкрито недоліки типових комп'ютерних презентацій промислового стандарту: типовий шаблон, ієрархічна організація тексту, дисбаланс тексту та ілюстративного матеріалу, складна ділова графіка. Розглянуто сутність поняття "збалансована презентація" та вимоги до оформлення навчальної презентації. Запропоновано методику навчання студентів ВНЗ та вчителів інформатики загальноосвітніх шкіл створення комп'ютерних презентацій збалансованого типу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 06 Лист 2019 11:14
Останні зміни: 06 Лист 2019 11:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7928

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу