МДПУ репозиторій

Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень

Маслова, А. В. (2015) Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (136). с. 560-566.

[img] Text
Маслова_А.В._-_стаття_1.PDF

Скачати (421kB)

Резюме

У статті розглянуто критерії та показники, за допомогою яких можливо встановити рівні володіння вміннями наукового писемного мовлення магістрів педагогічних спеціальностей. Визначено сутність адаптаційного, частково адаптаційного та неадаптаційного критеріїв. Наведений критеріальний апаратможе бути використано для перевірки ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу фахових досліджень з педагогіки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 31 Трав 2016 10:27
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/622

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу