Насалевич, Т. В. (2019) Лінгводидактична адаптація інтернет-ресурсів у процесі навчання студентів-філологів іноземних мов. Philological education as a component of the education system in Ukraine and EU countries: Internship proceedings. pp. 71-73.
Насалевич-конвертирован.pdf
Download (118kB) | Preview
Abstract
Пошуки вдосконалення освітніх систем сьогодні ведуться у всьому світі. Прагнення модернізувати українську систему освіти проявляється у спробі серйозного оновлення змісту освіти. Велика кількість інформації у вебмережі відкриває викладачам іноземної мови та студентам доступ до багатьох ресурсів. Електронні газети, популярні і наукові журнали, енциклопедії, віртуальні музеї є багатим автентичним матеріалом.
Роль врахування індивідуальності підкреслюється в такій галузі, як комп’ютерне навчання. Сучасні інформаційні технології дозволяють підвищити ефективність навчання, а також зробити його більш комфортним для студентів за рахунок представлення величезного різноманіття таких педагогічних засобів навчання, які дозволяють адаптувати навчальний процес до індивідуальних особливостей самих студентів та особливостей філологічних спеціальностей («Перекладач» або «Вчитель англійської мови»), за якими вони навчаються у закладах вищої освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 07 Jun 2019 08:26 |
Last Modified: | 07 Jun 2019 08:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4356 |
Available Versions of this Item
- Лінгводидактична адаптація інтернет-ресурсів у процесі навчання студентів-філологів іноземних мов. (deposited 07 Jun 2019 08:26) [Currently Displayed]