МДПУ репозиторій

Проблема формування соціального досвіду підлітків у навчально-виховному процесі школи: теоретичний аспект

Атрошенко, Т. Ю. (2017) Проблема формування соціального досвіду підлітків у навчально-виховному процесі школи: теоретичний аспект. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (76). с. 8-12. ISSN 2413-1865

[img]
Перегляд
Text
Атрошенко - моя стаття у збірнику.pdf

Скачати (196kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядаються питання формування соціального досвіду учнів основної школи. Уточнено зміст поняття «соціальний досвід», визначено особливості взаємодії особистості з оточуючим світом, проаналізовано представлення питання формування соціального досвіду учнів у законодавстві України. Підтверджено положення щодо визначної ролі школи як у пізнавальному, так і в соціальному розвитку дитини, залученні її до загальнолюдських цінностей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 28 Трав 2019 06:27
Останні зміни: 15 Жов 2020 07:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3372

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу