Брянцева, Ганна та Брянцев, О. А. (2018) Формування в бакалаврів навичок візуалізації презентацій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (82). с. 89-94. ISSN 2413-1865
Доступна - більш нова версія цього елементу. |
Text
issue_82_2_article.pdf Скачати (209kB) |
Резюме
У статті проаналізовано чинники, які сприяли безпрецедентному розширенню кордонів предметної галузі використання візуальної інформації в сучасному інформаційному суспільстві. Здійснено спробу довести, що нині для того щоб ефективно взаємодіяти із сучасним візуальним інформаційним середовищем, зважаючи на потреби своєї професійної діяльності фахівець має бути візуально грамотним. Розкрито, у чому полягає специфіка візуального в інформаційному суспільстві. Запропоновано шляхи розв'язання проблеми пошуку способів формування в бакалаврів — майбутніх учителів інформатики —навичок візуалізації навчальних презентацій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта N Образотворче мистецтво > NC Малювання. Дизайн. Ілюстрація |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 16 Січ 2019 09:35 |
Останні зміни: | 15 Жов 2020 07:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2629 |
Доступні версії цього елементу
- Формування в бакалаврів навичок візуалізації презентацій. (deposited 16 Січ 2019 09:35) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |