МДПУ репозиторій

Дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" на тему "Розвиток швидкісних здібностей у дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор"

Доменюк, Ірина Ігорівна (2023) Дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" на тему "Розвиток швидкісних здібностей у дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор". Запоріжжя.

[img] Text
_МР_Доменюк Демо.pdf

Скачати (332kB)

Резюме

Молодший шкільний вік є найкращим для розвитку швидкісних, координаційних здібностей і витривалості. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Мета - виявити вплив запропонованих рухливих ігор на уроках фізичної культури на розвиток швидкісних здібностей у молодшому шкільному віці. Під час проведення експерименту (10.11.2022 по 01.05.2023 рр), спрямованого на розвиток швидкісних здібностей, для експериментальної групи (4-Б клас) були підібрані та запропоновані рухливі ігри: спрямовані на розвиток простої рухової реакції; для розвитку рухової реакції на об’єкт, що рухається; спрямовані на розвиток стартової швидкості. Порівняльний аналіз результатів дослідження констатувального та контрольного етапу педагогічного експерименту учнів контрольної групи показав: Біг на місці10 сек. – у контрольній групі змін не відбулося; Удари м’яча по стіні з подальшим ловом 20 сек. – відбулися незначні зміни в кращий бік (10,4 %); Стрибки через скакалку 30 сек. – результати підвищилися незначно (9,1%); Біг 30 м. на результат – так само спостерігається поліпшення результатів (12,3%). Порівняльний аналіз результатів дослідження констатувального та контрольного експерименту учнів експериментальної групи показав: Біг на місці10 сек. – в експериментальній групі результати значно покращилися (11,6%); Удари м’яча по стіні з подальшим ловом 20 сек. – відбулися значні зміни в кращий бік (11,3%); Стрибки через скакалку 30 сек. – результати підвищилися (12,9%); Біг 30 м. на результат – так само спостерігається значне поліпшення результатів (12,7%). Виходячи з отриманих даних тестування до і після експерименту спостерігаємо значне поліпшення результатів у експериментальної групи. В середньому результати експериментальної групи після проведення педагогічного експерименту покращились на 12,1%, що на 4,1% більше ніж у контрольної групи

Тип елементу : Інший
Неконтрольовані ключові слова: учні молодших класів, швидкісні здібності, урок фізичної культури, рухливі ігри
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Q Наука > Q Наука (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина
Підрозділи: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Користувач, що депонує: професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова
Дата внесення: 03 Черв 2024 12:35
Останні зміни: 03 Черв 2024 12:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13690

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу