МДПУ репозиторій

Організація дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

Братишко, Тамара А. (2020) Організація дистанційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищіх і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (70). с. 51-55. ISSN 1992-5786

[img] Text (ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ)
1.pdf - Опублікована Версія

Скачати (1MB)

Резюме

Статтю присвячено пошуку ефективної організації дистанційного навчання для залучення учнів з особливими освітніми потребами до уроку. «Особлива дитина – перш за все дитина, а потім вже особлива» (Л. С. Виготський). Коли йдеться про учнів з особливими освітніми потребами, дистанційне навчання – це досить ефективне навчання, яке приносить користь усім особливим учням. Не завжди дитина з обмеженими можливостями почувається добре та може залишитися вдома. Тому ці настанови будуть корисні і після закінчення карантинних заходів.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Z Статті у наукометричних базах > Web of Science
Користувач, що депонує: аспирант Тамара А. Братишко
Дата внесення: 19 Лист 2021 14:24
Останні зміни: 19 Лист 2021 14:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12301

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу