Матюха, Г. В. та Насалевич, Т. В. та Мілько, Н. Є. та Павленко, О. М. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.
|
Text
New Document (pdf.io).pdf Скачати (21MB) | Перегляд |
Резюме
Дж. Шульман пропонує таке визначення CaseStudy: "Кейси, як правило, пояснюються практичними або стратегічними дилемами, з якими стикається вчитель. Однак для того, щоб бути корисним для використання їх як кейсів, розповідь повинна бути репрезентативною для класу або типу дилеми, проблеми або труднощів, які виникають з певною частотою в ситуаціях навчання".
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > PD Германські мови W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 06:51 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 06:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10373 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |