МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія

Матюха, Г. В. та Насалевич, Т. В. та Мілько, Н. Є. та Павленко, О. М. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. "CASE STUDY" як дослідницька стратегія. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
New Document (pdf.io).pdf

Скачати (21MB) | Перегляд

Резюме

Дж. Шульман пропонує таке визначення CaseStudy: "Кейси, як правило, пояснюються практичними або стратегічними дилемами, з якими стикається вчитель. Однак для того, щоб бути корисним для використання їх як кейсів, розповідь повинна бути репрезентативною для класу або типу дилеми, проблеми або труднощів, які виникають з певною частотою в ситуаціях навчання".

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PD Германські мови
W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 30 Черв 2020 06:51
Останні зміни: 30 Черв 2020 06:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10373

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу