Прокоф’єв, Є. Г. (2020) Загальнопедагогічна підготовка вчителя як базова характеристика його професійної компетенції. Modern researches in psychology and pedagogy: collective monograph. pp. 317-332.
Монографія.pdf
Download (627kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена аналізу загальнопедагогічної підготовки вчителя, яка розглядається як базова характеристика його професійної компетенції. Йдеться про зовнішню та внутрішню зміну форм професійно-педагогічної та загальнопедагогічної підготовки.
У статті наголошується на необхідності формування наукової картини світу та наукового світобачення як способу пізнання універсальних смислів та еталонів людської діяльності; визначаються основні філософські підходи у формуванні нового нового світобачення; розглядаються можливі варіанти стратегії трансформації освіти.
Особлива увага приділяється всебічному аналізу педагогіки як навчального предмета у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів; підкреслюється усвідомлення потреби трансформації статусу педагогіки у закладах вищого
навчання; визначаються фактори, які ускладнюють структурування змісту освітньої галузі «Педагогіка». Аксіологічний підхід розглядається як одна з основних категорій педагогічної науки, наголошується на ролі
загальнолюдських цінностей у формуванні особистості: прагнення до істини, творчості, краси, орієнтація на добро, честь і гідність. Вищі, ідеально мислимі
трансцедентні цінності, що є історично складеними модусами, способом зв’язку свідомості й буття, людини й світу, складають основу життєдіяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 12 Jun 2020 12:41 |
Last Modified: | 12 Jun 2020 12:41 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9766 |